*

2012-05-17
10:37:08

17:e Maj
Ja man kanske skulle vara i Norge idag=)

Näää stannar hemma
och njuter av en ledig dag.

Var ju ute med kollegerna igår
vi var på Frost och åt underbart god mat.

Startade med en toast
med räkor och löjrom(?)
Till det ett väldigt gott Rosevin.

Sen åt vi lite olika
jag tog en ljuvlig pastarätt
med Oxfile, gorgonzolasås
Sockerärtor samt en underbart god svamp.

Till dessert blev det en ljuvlig passionssorbet...Mmmm.

Var hemma i skaplig tid
vi satt och pratade en stund
men jag var väldigt trött.
Så jag somnade omedelbart när jag la mig.

Har varit en hel del anspänningar
ett tag, jag har sovit dåligt
vaknar med huvudvärk...blää.

Det är mycket som händer i vår
bostadsrättsförening...usch vilket strul.
Ska bli intressant och se vad som händer i framtiden.

Nu ska jag sortera CD.skivor..hihi



Vågar man plantera ut blommor
nu måntro??
Är såå sugen:-)

Kommentarer:

Himmel vilken lyxsupé du varit med om..jag blir inspirerad att faktiskt göra en trerätters idag på självaste flygaredan'



Aj då..strul i föreningen..mmm sådant tar energi minsann..jag hoppas det löser sig..

2012-05-17 @ 11:27:35
#2: Znogge

Min syster och systerdotter är i Oslo i dag men jag håller mig också hemma. Hoppas allt ordnar sig i er förening.



Kram

2012-05-17 @ 12:36:52
#3: Yvonne

Om du kan sova i uterummet så kan nog dina blommor göra dig sällskap ;) Men du vill väl ha ut dem utanför. Det är ju inte frost på nätterna nu iallafall. Tror jag. Jag har satt ut en del, men basilikan är känslig och den får ICKE gå ut än för mamma! ;) Lät gott med den där maten...

2012-05-17 @ 15:23:46
#4: Annika

Vilken tur att jag strax skall äta, för nu blev jag riktigt hungrig. Ha en fin kväll.

2012-05-17 @ 17:10:11
#5: Annika

Åh, det lät ju gott värre!

Här har det varit ett tunnt envetet regn mest hela dagen, blä med andra ord!

2012-05-17 @ 20:40:29
#6: Cecilia

Jag är sååå sugen på att handla massor av plantor å plantera.

Såg att Lavendel nere på byn hade massor av fina/söta blommor till bra pris. Kanske man ska gynna det lokala?

Ja usch, dålig sömn & huvudvärk... Det minsta man får av allt elände. Men, Vi Reser Oss Igen=)

Sugen på kaffe i möra? Jag & Karl är hemma, M jobbar. Eller är du sugen på Capri-Öppethus?

Kaffe med fina du skulle sitta fint=)

Puss & Kram i massor

2012-05-17 @ 23:24:17

Nä jag vågar inte plantera ut några blommor än, det är bara penserna som jag har ute nu

Kul att äta lite gott med kollegerna

Ha en ba helg

kramizar Åsa

2012-05-17 @ 23:36:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: