*

2012-08-03
10:10:13

Sista semesterdagen..åhh
Svisch har det sagt
man tycker man har all tid i världen
hela fem veckors ledighet.
 
Men nu är snart den goa ledigheten över.
Men det blir nog bra att komma i vardag igen=)
 
Haft ett par intensiva dagar
med barnbarnen.
 
Dom har badat i poolen
vi har åkt badbuss.
Varit i Mariebergskogen..jättekul.
Byggt lego
ja inte vi men barnen och vår son=)
 
Ätit gott, druckit gott pratat en hel massa.
 
Jag var helt slut när dom åkte igår
har sovit dåligt.
Så jag la mig på divanerna
läste en stund sen somnade jag till...skönt.
Åkte sen och köpte en grill.
 
Ja vi har en gasolgrill
men har saknat en kolgrill också.
En snygg Weber blev det.
Den invigdes med fiskspett..gott.
 
Sen satt vi i uterummet
det ösregnade och åskade
lyssnade på gamla godingar av Sven-Ingvars
Mysigt var det

Kommentarer:
#1: Znogge

Visst känns det tråkigt men samtidigt så är man snabbt inne i vardagen igen. På gott och på ont!

Ha en fin fredag!
Kram

2012-08-03 @ 10:20:36
#2: Ditte

Få se om den här sidan kommer ihåg mig nu då... Barn blir jag helt slut av bara att titta på ;) Huuuuu... Så att du sov middag är helt förståeligt! :D

2012-08-03 @ 16:04:20
#3: Anonym

Sjutton va fort veckorna går...
Men jag har 1 vecka kvar = ))
Ha en härlig fredag.
Kram Helene.

2012-08-03 @ 16:16:41
#4: Anonym

jisses va snabbt det har gått...ha nu en underbar helg å hoppas att det blir supervarmt i helgen.. jag börjar den 16e.. å igen ska vi på august om du vill med... på tisdag kramen

2012-08-03 @ 20:30:55
#5: Cecilia

Gomorron Sunshine=)
Jaha, så Ni bojkottar Postkodcyklarna?! Hihi, kanske lika bra de. Ser så mycket fram emot ikväll, ska bli kul=)
Hoppas nu att det slutar att blåsa och att solen skiner ikapp med dig!
Puss

2012-08-04 @ 09:05:47
#6: Lillemor Johansson

Ja veckorna går fort:(( Och att ha barnbarn tar på krafterna. Skönt att du fick vila ut och idag är det en skön dag ute ialla fall här på västkusten. Kram ha det gott! Mumin

2012-08-04 @ 12:09:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: