*

2011-09-20
09:14:44

Tisdag..mulen sådan!
Ja då är jag inne på
min sista sjukskrivningsdag.

Va fort tiden har gått
en hel vecka sen jag åkte iväg
på OP..och det är såå skönt att det är gjort.

Nu mår jag bra igen
ska bli gott att bli av med stygnen.
Börjar klia nu..

Får försöka hinna med det på fredag.
Ska väl gå ganska fort=)

Ska köra sonen till Willys idag
så han får storhandla
lite tomt i kyl&frys.

Men det blir i eftermiddag.

Ska be honom fixa lite med min
blogg också..försökte byta bakgrundsfärg
igår..men han har trixat&fixat med koderna
så jag kände inte riktigt igen mig:-)

Nåt mysko har han gjort
det där fixade jag ju lätt som en plätt förut.



Fräna fågeln vid hotellet i Thailand

Undrar vad den heter??

Kommentarer:

Vad skönt att du mår bra nu och ja stygnen brukar ju vara lätta att ta bort :) Kram

2011-09-20 @ 10:11:03
#2: Helene

Va härligt att allt gick bra och att DU mår bra !!

Ha det gott och va rädd om dig.

Kram Helene.

2011-09-20 @ 10:19:13
#3: Ingrid

Så skönt att ha det gjort nu!! Härligt att du ska jobba igen så fort efter -inga långa sjukskrivningar numera.

Nä, det här med förkylningen gillar jag inte, har ju gått en vecka och kämpat men nu gick det inte längre. Inte lika ont i halsen idag som tur är men resten är skrutt.

En slängpuss får du -den ska väl inte smitta!!

2011-09-20 @ 11:12:06
#4: Znogge

Skönt att lägga operationen bakom sig och vara av med den. Se framåt och slippa ha ont...



Kram

2011-09-20 @ 12:10:21
#5: Cecilia

OJ, du ska verkligen iväg och jobba i morron?! Vilken kämpe du e =)

Ta´t nu lugnt och inga lyft! Order från Dr Bergsgård!! Hahaha

Ja, jisses vilket dretväder, solen tittade ju faktiskt fram imorse. Vart tog den vägen?

Suck, bara att gilla läget!

Kram

2011-09-20 @ 12:36:19

Himmel ska du redan börja joba igen..oj så tiden flyger..lycka till..



Hi hi ja den pippin ser verkligen helcool ut..jag tror han heter Torsten :)

2011-09-20 @ 15:35:09
#7: Yvonne

Ja, du behöver väl inte åka till Arvika igen för att ta bort stygnen ;) Pippin är nån slags häger kan jag tänka!

2011-09-20 @ 15:54:06

Skönt att du mår bra nu igen!



Fågeln är nån sorts häger (lätt att blanda ihop med en gam... ;-) ) och jag tror han heter Arne. Som han Hägerfors.

:-)

2011-09-20 @ 15:59:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: