*

2011-11-05
11:18:41

Hej hopp
Då var det lördag..fast söndag=)

Har haft en väldigt bra vecka.

Trevliga besök, bra på jobbet
har ju varit lite lugnare..höstlov.

Igår var jag och Birgitta
in till stan, hon bjöd mig på middag
som tack för hjälpen med flytten.

Vi åt supergott på Båten.
Skaldjurssoppa...Mmm Mums

Efter middan gick vi till Harry,s
Tog en varsin öl, satt och pratade
med nån som B kände.

Efter ölen gick vi upp en våning.
80 tals musik bjöds det på...skitkul.
En god drink inhandlades
sen blev vi bjudna på en till av
en generös norrman så klart!!

Inte ofta jag är ute
och svänger mina lurviga.
Men herregud är  karlar desperata??

Jag har väl aldrig varit med om maken
vad det raggades=)
Killar yngre än min son stötte på mig???
Men hallååå.

En karl i min egen ålder
var helt tossig..han ville ringa mig och lite till..glöm det.
Det kvittade hur många gånger
jag sa att jag var gift..haha.
men visst trevlig var han ju..men napp fick han inte:-)

Vid ettiden..tog jag min väninna
under armen och sa att nu ska vi åka hem.
Maken var vaken..trevligt.
Vi satt uppe till halv tre och pratade.
Var ju tvungen att berätta allt
som hänt under kvällen.

Så vi sov länge idag..över tio.
I eftermiddag ska vi till kyrkogården.
Sen blir det hemgjord pizza
sonen kommer på middag.


Kommentarer:
#1: Yvonne

Hihi, det känns väl bra att du är gångbar på marknaden än ;) Men man kan ju undra hur folk tänker. Det var väl ingen sån där singelträff ni råkade hamna på :D Jorå, jag har skrivit dikten själv, för ett tag sen :) Ha det gott!!

2011-11-05 @ 11:45:31
#2: Nettan

Det är väl härligt att få lite uppmärksamhet.

Men jag kan hålla med dig om att vissa är lite för på. Ha ha !



Låter som du haft en rolig kväll i alla fall.

Ha en underbar lördag.



kramiz

2011-11-05 @ 12:05:53
#3: Znogge

Kan bli för bra ibland... Men man får ta det för vad det är ;-)



Hemlagad pizza är bara så gott... Vi kommer att njuta av smörgåstårta. Inte fel förutom brödet då ;-)



Kram

2011-11-05 @ 12:08:21

Låter som ni fick en riktigt trevlig kväll. Och ibland undrar man hur desperata en del är egentligen...



Svar: nej jag orkade inte göra någon varmmacka :( tog en skål ostbågar istället :) Det känns som om tentan gick bra, men som det känns just nu blir jag glad om jag får godkänt och slipper göra om någon fråga... Ha en fin helg. Kram

2011-11-05 @ 12:40:38

Tjena snyggingen..ja himmel jag förstår om karlarna är som tokiga när du glittrar så pass..oj..det är rent av förenat med livsfara att ge sig ut på krogen ..nu stannar du hemma så det så..basta! :)

2011-11-05 @ 15:15:17
#6: Cecilia

Som föregående talare skrev- Som du glittrar och och din underbara utstrålning är det inte alls konstigt att de är som tokiga i dig!!

Ha en underbar helg! Jag ska försöka att hinna med kyrkogården ja me. Borde...

Kram

2011-11-05 @ 15:32:39
#7: soffie

klart de stöter på dej fina Ninni du är ju ursnygg:) va kul ni hade det ,när ska vi hinna ses då? den här veckan slutar jag tidigt på torsdag halv 2 ja jag slutar alltid tidigt torsdagar å fredagar halv 2 :) ha en fortsätt mysig helg

2011-11-05 @ 23:30:31
#8: Ingrid

Ohh, en danskväll det känns som år sedan.. minns minsann inte ens när det var.. Förutom på fester då. Ja, ibland undrar man, tror de yngre tycker det är lite spännande med mogna kvinnor, fniss. Passa dig bara för onda ögat från de yngre tjejerna -de brukar inte tycka det är lika roligt :P

2011-11-06 @ 10:17:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: