*

2011-05-27
10:25:34

Fredag
Och jag har en ledig dag=)

Maken kom hem redan vid fem igår
härligt härligt för han åkte ju redan på söndagen.

Veckan har gått i en rasande fart.
Idag ska vi åka in till stan
shoppa lite..sen ikväll
ska jag träffa mina kolleger
och äta förhoppningsvis en god middag.

Ohh nästa fredag kommer dom
och monterar våra nya köksluckor..va spännande.
För att fira det har vi bjudit hit goda vänner på middag.

Nu ska jag försöka få på mig lite kläder
men först en dusch=)

Ha en skön dag kram på er



Och en sak till sonen flyttar hem igen
i slutet av sommaren..tjoho.
Sorgligt nog blev han varslad
så han blir arbetslös igen..så det är ju inte bara tjoho.
Men han KOMMER hem..Lycka ändå=)

Kommentarer:
#1: Znogge

Förstår att du ser fram emot att få hem honom men synd på jobbet. Hoppas han hittar något nytt.



Kram

2011-05-27 @ 14:05:58
#2: Yvonne

Nu ser vi fram emot lite värme, eller hur! Enligt nån prognos så ser det fint ut till nästa helg...hoppas det håller! :)

2011-05-27 @ 14:35:31

Vad duktig du är som klarar den svåra logistiken. FÖRST dusch, SEN kläder ;-)



Trist med jobbet... Men du får ju rå om honom igen.

2011-05-27 @ 17:50:44
#4: soffie

ååå min älsklingsblomma,ska vi försöka ses innan sommarlovet?

ha det underbart ikväll å hoppas du får en underbar kväll.

guu va roligt att få snyggt i köket(men jag tyckte du hade dte jättefint)

må gott

2011-05-27 @ 21:12:53
#5: maria

förstår att det är mysigt att få hem sonen, även om det är synd att han blev varslad...

Låter som du har en mysig helg framför dig...



Liljekonvaljer som är så underbara..

Ha en skön helg !

Kram

2011-05-27 @ 21:15:27
#6: Eva

Fina liljekonvaljer!



Sv: Vet du, jag menade bara att jag packade min väska för nästa dag; plånbok, mobiltelefon, kalender, nötter till mellanmål... o.s.v. :-)

Jag blir hemma hela helgen, men jag ska röja lite grann. Städa så det är fint nästa vecka när dottern kommer hem. Sedan kanske vi gör en tur någostans.



Hoppas du har en riktigt mysig fredagkväll!



Kram,

Eva

2011-05-27 @ 22:12:20
#7: Lissen

Hoppas din man var ledig idag också så ni fick njuta ihop.



Inte lätt för ungdomar med jobb, men det blir säkert något nytt.



Hoppas middagen smakade super.



Trevlig helg. // Lissen

2011-05-27 @ 23:11:08
#8: Ingrid

Blandade känslor jag förstår, men visst är et skönt ha "de sina" på närmare håll. Underbara liljekonvaljer, kanske man skulle plocka lite det till ikväll....om jag hinner ;)

2011-05-28 @ 08:12:25

Va tråkigt för honom med jobbet, inte kul!

2011-06-07 @ 18:17:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: