*

2011-04-16
09:44:05

Blir det en solig lördag??
Mmmm det vill jag gärna ha=)
Ska åka iväg om ett tag och köpa BadenBadenstolar.

Man måste ligga skönt när man ska sola.

Hade en sån där mysfredag igår.
GLAD blve jag när jag blev bjuden på tjejfest.
Det var Goa Sofie som bjöd mig
ser jag fram emot.

Jag slutade tidigt igår
vi satt i vårt Mysrum och pratade sölade gott vitt vin.
Gjorde en GOD räksallad..mums var det.
Pratade med sonen i telefon
i slutet av April kommer han hem på besök.
ja vi lär väl inte träffa honom såå mycket.
Han ska på fest och träffa kompisar.

Men jag längtar såå efter honom=)

Igår kom våra nya bäddmadrasser som
vi beställde förra helgen.
Zomna-madrasser, är precis som Tempur
Dom görs faktiskt i samma fabrik=)
Men är betydligt billigare.

Vi fick för oss att ta en promenad för att hämta dom
Hmmm ingen bra idé visade det sig..fniss.
Kartongerna var otympliga, skitiga och tunga.

Vi lyckades bära dom en liten bit
men vi gav upp maken fick hämta bilen.

Men vilka sköna madrasser..Mmm
men jag är faktiskt lite stel i ryggen idag
antingen är det för att jag släpade den tunga kartongen
eller också måste kroppen anpassa sig
till den nya madrassen.



"potatisblomma" från Fuerteventura

Men ser man på jag lyckades få till ett långt inlägg=)

Kommentarer:
#1: maria

Hoppas nu på massor av sol så att ni kan njuta av era nya stolar :)

Skönt med bra madrasser att sova på för kroppen...



Fin potatisblomma :)

Ha en go lördag fina du <3

Kramar

2011-04-16 @ 11:31:03
#2: Znogge

Den utlovade påskvärmen lyser med sin frånvaro här. Mulet, grått och kallt så sola är det inte tal om tyvärr...



Kram

2011-04-16 @ 11:46:08
#3: Yvonne

Det tar ett tag att vänja sig vid nya madrasser även om de är sköna och bra! Jag trivs jättebra med mina...Men VAR ÄR SOLEN? Har du gömt den hos dig? ;)

2011-04-16 @ 12:44:29

Vad mysigt med tjejkväll och att sonen snart kommer hem :)

Och en ny madrass, underbart för ryggen. I alla fall sen när kroppen din har vant sig vid den nya madrassen. I början kanske ryggen är så ovan att den blir stel, eller något... Kram

2011-04-16 @ 13:44:28

Du en bra madrass gör skillnad ...och en skön stol är guld..



Jag har båda sönerna hemma idag..och det är lycka..

2011-04-16 @ 16:21:27

Vad mysigt att sonen snart kommer hem. Fick ni någon sol idag? Vi fick några timmar men nu lagom tills vi skall grilla har det mulnat på igen ;-)

Grillspett med coleslaw, tomatsalsa och lite annat smått. Är riktigt hungrig nu :P

2011-04-16 @ 18:02:13

Jaaaaa det finns en webbsida med webbshop..www.linamalmberg.se/



Mmmm..där finns Adas företag..:)

2011-04-16 @ 18:32:44
#8: Gunvor

Vi har haft ett riktigt underbart vårväder här idag,nästan 18grader, men jag har inte utnyttjat det så bra. Varit mest inomhus och donat. Äntligen har målarna gjort klart. Nu fattas bara mattan i sovrummet.Sen kan vi flytta tillbaka allt dit också.Härligt!

Vi har faktiskt suttit i uterummet och ätit pizza och en öl.

Det blir säkert bra med nya madrasserna. Man måste vänja sej bara.Dottern har nog såna madrasser också och hon hade besvär med ryggen hon också i början.

Ha en härlig helg nu och njut så mycket du kan av vädret.KRAM.

2011-04-16 @ 19:28:09
#9: Lissen

Vad kul med tjejfest och inte dumt med nya madrasser.



Bsdenbaden vilar man också skönt i solskensdagar.



Ha en skön helg. // Lissen

2011-04-16 @ 19:40:50

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-04-16 @ 19:52:25
#11: Liger

Awesome :) and adorable :) thanks for sharing :) thumbs up :) I love it ;)

2011-04-16 @ 19:56:27
#12: Marie

Å giller blomman i den header.

2011-04-16 @ 20:23:15

det ska vara sol en hel vecka framöver

2011-04-16 @ 20:28:52
#14: soffie

va skoj att du vill komma på min tjejfest:)

men trångt bor jag men vi brukar knö ihop oss å ha en mysig kväll:)

mmm solen kom fram tillslut jag åkte hem till mina föräldrar åla mej å sola:)

förstår att du längtar efter din son va mysigt att han kommer hem snart:)

hitta ni nån badenbaden?

kramis

2011-04-16 @ 20:32:16

Ja grillning var inte dumt :-)

Skönt att ni fick solen idag då..

2011-04-16 @ 21:48:53
#16: Ragnvi

Men människa! Bära otympliga kartonger...klart du får ont! Hoppas du mår bättre idag! Och att du fick sol! Det fick vi igår! Hade varmast i hela landet igår, sa dom på TV!

Jo...maten smakade så bra så! Och jag blev skitdålig...hm!

Kramen!

Ragnvi

2011-04-17 @ 06:18:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: