*

2010-09-15
09:08:00

Onsdag 8 sep
Idag strålande väder..igår regn mest hela dan.

Jag är som en trasa, inte alls pigg.
Vaknade i morse tidigt tidigt
täppt precis överallt
bröstet gjorde riktigt ont..känns bättre nu.
GUDSKELOV..nån lunginflammation vill jag inte ha:(

Nog gnällt...

Igår var jag och köpte ett nytt skal till min "nya" telefon
ett rosa..mycket snyggt.
Men jag borde nog köpt ett med bumpersskydd
nåja..gick till Teknikmagasinet först
och där hittade jag det jag köpte, bra pris.
Sen gick jag förbi Expert..där fanns det som jag kanske borde köpt
hahahhaha vad jag svammlar.

Näää dax att åka och jobba..phu, vill sova.

Ha en skön dag alla, kramen

Kommentarer:
#1: Yvonne

Uuu..egentligen borde du vara hemma och vila...men det är väl lättare sagt än gjort. Var rädd om dig!! Kramar...

Rosa är snyggt! :)

2010-09-15 @ 09:53:31
#2: Helene

Orkar du jobba när du mår sådär : /

Ha en bra dag och krya på dig nu !!

Kram Helene.

2010-09-15 @ 10:09:04
#3: Ingrid

Hoppas du kryar på dig snart!! Det är nog tufft i vårt yrke UTAN att vara sjuk.. Kram och vad fasen är bumpersskydd??????

2010-09-15 @ 14:49:49
#4: Eva

Sv: Jag minns inte om jag svarade dig, men Propolis brukar jag egentligen bara äta under höst/vinter. Det är nämligen då man brukar få förkylningar. Så jag tror inte man ska äta regelbundet.

Den sort jag äter kommer från Life Produktions AB och jag tycker de är bäst. (Vit burk med grön etikett).

Kram,

Eva

2010-09-15 @ 16:08:50
#5: soffie

men du va hemma imorrn å på fredag å bli frisk,

krya på dej nu och va snyggt med en rosa!

2010-09-15 @ 20:43:11

Men då...så pass täppt..inte kul alls du..hoppas det blir bättre nu när det snart är fredag igen..bara lite torsdag först..:)



Jooo Ninni jag fikar med tjejerna ha ha olika gäng har jag du vet..då blir det lite mer än ofta :)

2010-09-15 @ 21:47:31
#7: Gunvor

Krya på dej Ninni!Skönt att veckan snart är slut så du får ligga och ta igen dej! Det är väl många barn som är sjuka nu förstår jag så det är ju lätt att bli smittad! Krya på dej nu!Kramkramkram!

2010-09-15 @ 23:12:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: