*

2010-05-06
07:12:54

Torsdag igen..
Skönt nu är det torsdag..maken kommer hem!

Glömde ju berätta om brandkåren...Succe!
Vilka killar som kom..barnen fick prova
att spruta med vattenslangen..Wow.

Och åka brandbil...jättekul!
Ett av barnen grät bittert när färden var över.
Han fick sitta i mitt knä i framsätet.
Han var överlycklig..två år är han.

Vi hade även utrymningsövning...barnen var jätteduktiga.

Sen ang mina köp..tyvärr var inte allt REA, bara två saker.
Ångrar att jag inte köpte vita jeansleggings.
Kanske dom finns kvar...uteslutet att ha dom på jobbet.
Men ibland vill man vara fin också.

På lördag ska vi på fest...tema Turist.
HJÄLP..jag som är ständig turist..hur brukar jag se ut.

Ha en goo torsdag!



Svårt att se kanske..men den är yttepytteliten..så söt!
Idag har jag varit lite duktig efter jobbet.
Planterar lite grann..ja det måste jag ju fota också.
Vattnat blommorna inne.
Plockat bort vinterkläderna i hallen.
Städat badrummet..plockat ur diskmaskinen..just nu rengör jag den.
Nu ska jag slappa!!!

Kommentarer:
#1: Helena

Du som rest så mycket måste ju vara expert på hur turister ser ut.=)

Ha en skön kväll vännen!

Kram

2010-05-06 @ 15:59:33
#2: Znogge

Jag kan tänka mig att det var ett uppskattat besök för stora och små!



Kram

2010-05-06 @ 17:50:26

Oj vad du jobbat Ninni..så pass duktig och fina blommor i trädgården..så kul det måste vara o spännande o se vad som tittar upp..



Snygga brandmän med då kanske..:)

2010-05-06 @ 19:49:43
#4: christina

Roligt med fester som har tema. Hoppas på bilder från hur du ska se ut.

2010-05-06 @ 20:07:31
#5: soffie

va roligt för barnen att brandmännen kom på besök,Min Nellie hade dem på hennes förskola i höstas och gissa vem som skulle bli brandman då jag kom å hämtade henne,japp alla barnen såklart:)

Vackra blommor och du ha en toppen slapparkväll!

2010-05-06 @ 21:16:38
#6: Ingmarie

En typisk turist har väl en kamera hängandes runt halsen????Gärna en tropikhjäml på knoppen,kanske knickers till det????Det fixar du lätt!



Kramen från mig

2010-05-07 @ 07:19:11
#7: Ragnvi

Morning! Förstår att besöket blev uppskattat av de små på jobbet!

Hm...Ditte hinner bada själv flera gånger innan vi får in henne i duschen...fniss!

Kramen!

Ragnvi

2010-05-07 @ 08:13:58
#8: my

Sådana besök är ju otroligt uppskattade av de små barnen! På sonens dagis kom polisen en dag, och gu vad kul de tyckte det var, och sonen pratade länge om det sen...

Ha en go fredag, maken hemma! ;)

2010-05-07 @ 08:41:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: