*

2009-10-05
19:43:54

Dagen snart över...
Phu skönt att var hemma!

Dagen idag var slitig..som måndagar brukar vara!

Hon är rolig min ena inskolning..bara en liten plutt.
Tänk det går så bra när hon lämnas på morgonen
Om det är inte jag så går det bra också!

Men som idag, jag började klockan tio
hon hade varit glad och nöjd hela morgonen
så hör hon min röst...då börjar hon gråta direkt.

Mammam säger hon och gråter och sträcker armarna emot mig
gulligt men hon gråter och gråter.

Jag kan inte röra mig får inte gå någonstans..phu!

Men så är det ju med många av de små...den som inskolat
duger bäst..men det är ju lite lustigt att hon är hur nöjd som helst
om inte jag visar mig....jag ska bära, bära!

Ja det går ju över....

Ikväll blir det Simon&Thomas
Sveriges fulaste hem, sen Svenska Hollywoodfruar..Kul!

Ja sen blir det defintivt sängen
i morgon möta på kvällen, på onsdag magdans.

Hoppas det går bättre den här gången!!!

Ha en fin kväll..kramelikram



Kommentarer:
#1: Ingrid

Känner igen det där.. Gissa varför jag fått ont i ryggen?! Men det fortsätter gå åt rätt håll. Har jobbat och det gick bra, sen tur det var en kort dag kanske. Imorgon öppning sen hem en runda innan möte hela em.

2009-10-05 @ 20:25:06
#2: Christina

Har precis kommit hem ifrän en lång arbetsdag.Och påonsdag blir den lika lång, föräldrarmöte. Dessa små gullungar som tar så mycket kraft,men ger en så mycket kärlek. Jag trordu klarar dansen som en glans, eller hur.

2009-10-05 @ 21:49:25
#3: soffie

hihi känner igen det där så va min 1,5åring som jag skolat in nyss men nu gråter hon ej mer utan följer med mej på det mesta jag gör,

goa de är de små pluttarna,

Ha en go tisdag imorrn

2009-10-05 @ 22:05:30
#4: Mumin

Å va gulligt.....ja det är klart att fröken Ninni är bäst:)) Hade jag också tyckt......Jo du drickvaccinet ska tas 1-6 veckor innan man åker och i två omgångar. Hua:(( Kram och gonatt. Mumin

2009-10-05 @ 22:14:36
#5: Nanna

Ha det bra i morgon..magdans lät väldigt spännande!

Natti,natti!

2009-10-05 @ 22:25:52
#6: Nanna

Ha,ha, alla tror att jag sover på mornarna, men jag är faktiskt uppe kl 6.00 vaje vardagsmorgon, för att hjälpa barnen iväg till skolan....men sen Kan jag,om jag Vill,ta igen mej en stund! Ha en jättebra dag! :)

2009-10-06 @ 09:20:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: