*

2009-10-13
15:20:53

Äntligen!
Kom jag in på bloggen
hörde på radion att alla adresser som slutade på .se
hade havererat igår kväll!

Men nu funkar det igen..härligt!

Nu ska jag snart bege mig iväg och få massage..det behöver jag!
Mmm ska bli underbart!


Det var alltså till min fest jag ska beställa catering
kanske blir det billigare att laga själv
men tiden finns inte, och det tar tid att planera mat
och handla in allting!

Men visst kostar det några kronor att ha kalas
men det är det värt!

Blir bara lite lätt svettig när jag tänker
på att vi ska vara här hemma
funderade på lokal ett tag
men det finns inga mysiga..visst mitt jobb.
Men då ska man dit och städa dan efter festen
och då är ju faktiskt min födelsedag!

Nää morsning korsning på er
nu måste jag sticka!




Kommentarer:

Så gott med massage jag önskar dig en härlig stund..sååå du ska ha fest..mmm en del att tänka på är det om man ska laga själv..catering låter perfekt..

2009-10-13 @ 15:25:59
#2: Mumin

Gött med lite knådande...ja du Ninni....att laga mat ska du besparas på dig stora dag, och visst går det jättebra att ha det hemma. Sen röjer du bara av och åker långt borta........:)) Kram Mumin

2009-10-13 @ 15:53:33
#3: Annica

Ja du. Jag saknar också ord..

Jag skrev lite dåligt. Staketet de tar bort är runt en gungställning med sandlåda. Så det är inte runt hela gården. Men det är ju nu en byggarbetsplats. För tydligen ska en klätterställning bort och rutchkanan. Så de kan inte vara ute hur som helst. Detta har INTE meddelats till personalen. Utan de fick glatt märka det i morse när lastbilen dundrade in på gården. Helt vansinnigt. Jag funderar starkt på att flytta. Med galna föräldrar och en fastighetsförvaltare utan ansvar och ömdömme. Nä.. Jag är inte nöjd alls.. Nu är Stefan på mötet. Hoppas han har lite svar när han kommer hem.

Hoppas det gick bra hos massören!

KRAM!

2009-10-13 @ 19:18:02
#4: Eve

Åhh en massage. Se till & njuuut! Visst är det billigare att laga mat själv men enklare att beställa & låta det ansvaret ligga på nån annan.

Vill också komma på din fest, men vi hade en kryssning bokad långt innan inbjudan kom. Kryssningen ser jag verkligen framemot men det hade verkligen varit mysigt att få komma & fira med dig/er.

Ha en toppen kväll! Saknar dig favvis moster kram/Eve

2009-10-13 @ 19:22:27
#5: Bjorne

Angående massage så har jag faktiskt fått utbildning på det när jag var friidrottstränare i Kils AIK och ingår gratis på jobbet men har aldrig fått det själv i hela mitt liv,har fått för mig att man inte ska röra i det som fungerar,och smart att köpa maten,du hinner säkert hem innan min vinst slagit in så vi åker inte från dig,ha de bra min vän.

2009-10-13 @ 20:11:24
#6: engelsson

Låter gott med massage..kram

2009-10-13 @ 21:31:22
#7: Eva

Åh vad härligt med massage, då kommer du säkert sussa gott i natt :-)

Kram,

Eva



PS: Tack snälla för tipset med citronsyra. Det borde ju fungera. Ska testa med det nästa gång jag märker att katten dyker upp!

2009-10-13 @ 21:37:26
#8: soffie

å va bra med catering då slipper du ju fixa allt själv klokt av dej,

mmm massage va härligt,

2009-10-13 @ 22:00:13
#9: Christina

Är det du som fyller år är det klart du ska unna dig catering. Härligt med massage, det ska jag una mig massor av gånger i Thailand där det är så billigt. När fyller du år?

2009-10-13 @ 22:18:38

Mjuk och harmonisk inför festen - Catering är nog helt perfekt!! Mindre stress och mer fest!!

2009-10-13 @ 22:22:26
#11: Ingrid

Så nu närmar sig den stora dagen!! Vi ska ut med en 50-åring på fredag. Ska på Ladies Night i stan ett rätt stort gäng tjejer. Äta hos en av tjejerna först. De ska bli jättekul. Egentligen är det arbetskollegor till min man men så blev det en avbokning och då kom de på att de ville ha med mig... Det tyckte jag var gulligt! Känner ju av förklarliga skäl dem ganska väl i och med båda svärdöttrarna jobbar där med och sönerna....

2009-10-13 @ 22:27:21
#12: Lena

catering är nog en smart idé :) Gôtt med lite massage, hoppas det var till betåtenhet!



kRam

2009-10-13 @ 23:33:35
#13: Ragnvi

Morning! Ja jäklars vad irriterande det var att inte komma in på bloggen! Konstigt...hur man har blivit!

Helt klart ska du beställa maten!! Njut!

Kramen!

Ragnvi

2009-10-14 @ 04:19:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: