*

2009-07-24
09:37:52

Ytterligare en vecka gått..
Svisch säger dagarna dom går i varandra!
Det går såå himla fort, den här veckan
vet jag inte var den har tagit vägen,
och inget vettigt har vi gjort heller.

Små turer in till stan
måndagen gick åt till kiropraktorbesök
Anders var till tandläkaren för
han bet av en tand i Turkiet.

Tisdagen...hmmm ??
Onsdag en sväng till stan för att hämta klockan!
Torsdag kameraköp.
Idag.....??



Jodå min kära make var uppe och dansade "magdans"...haha!



Sista kvällen tog vi brakmiddag!
Såååå gott!
Det blev en show utan dess like,
vid bordet brevid oss satt en hel familj med Turkar
dom var helt fascinerade och tog en massa kort!

Bilden gör inte rättvisa åt maten....på oxfilen låg en röra av paprika
lök, svamp och tomat som var HOT!
Det smakade ljuvligt vill jag lova allt nersköljt med ett urgott vin!
Kaffe på maten, notan slutade på 110 lira
Tja ca 550 kronor, vi fick även en likör till kaffet
som Anders tyckte smakade URK...jag drack upp båda hihi!!



Kommentarer:
#1: Znogge

God sprit ska inte förfaras ;-)



Ha en fin fredag!

Kram!

2009-07-24 @ 09:42:59
#2: Anonym

Välkommen hem kära Ninni! Det ser ut att ni har haft det underbart nere i Turkiet. Precis en sådan semester man önskat sig. Kram ha en go fredag! Mumin

2009-07-24 @ 09:52:26
#3: Anna

Ninni vi firar våra 25 åringar här på morgonen förstår du..hissar flaggan och så.. så bloggen får vila lite..:) men bara lite..Mmmm så gott med en sådan middag du och ett vin till så blir det ju perfekt..magdans..hmmm ja men du det är nog svårt..men det finns säkert kurser..



Ja himmel vad ska du köpa idag Ninni..det undrar jag..

2009-07-24 @ 10:14:49
#4: Ingrid

Himlans tur jag redan hade ätit annars hade jag blivit hungrig av dina bilder!! Jag säger bara stackars anorektiker som inte kan njuta av detta livets goda!! Vad heter sidan med bakgrundsbilder du skrev om?? Fixade en del själv men sen krånglade jag till det o fick bort ett litet ynka tecken o då får dottern rycka in. Tjoff-tjoff så är det fixat!

2009-07-24 @ 10:33:48

Hahaha....nej jag har varit ute en sväng med kameran och skall precis fixa att nytt inlägg....

Du...en kurs i magdans kanske du skulle gå ;o)

Jag har hört att det e jättekul....

Så billigt det var att äta så smaskigt....ser supergott ut..

Kram på dig

Margaretha

2009-07-24 @ 10:44:26
#6: Stefan

Tack för det. Hoppas alla som kan gör detsamma.

Ha en bra dag.

2009-07-24 @ 10:56:57
#7: Helena

Låter inte så farligt. Jag trodde det hade blivit dyrare i Turkiet. Var det bara Anders som dansade magdans. Du skulle ha provat, det är så kul. Synd på tanden, det är så sura pengar. Håller själv på med en rotfyllning, men det är ett fast pris på det som tur är.

Ha det gott.

2009-07-24 @ 11:19:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: