*

2008-09-29
23:29:16

Tack
Tänk vilken bra uppfinning bloggen är!

Man får gnälla och klaga och alltid kommer det nån och tröstar.

Och jag blir så glad så glad.

Nu ska jag försöka sova om det går
har ju sussat en hel del under dan.

Ska börja på en ny bok som heter Exhäxorna
verkar lite småputtrig.

Sen ska jag hoppas att jag mår mycket bättre i morrn.
Tänk även kiropraktorer är ju en fantastisk uppfinning.
hade jag inte gått till honom så hade det här kanske suttit i hur länge som helst.



Kommentarer:
#1: monica

bloggen är bra till massor ;) hoppas du får sov kram på dig..

2008-09-29 @ 23:48:47
#2: Kattis

Godmorgon!

Ja, det är tur att vi har bloggen, dt är roligare än att prata i telefonen, hihi.

HA en skön dag!

Kram

2008-09-30 @ 06:41:06
#3: Mumin

Morrn morrn. Hoppas att det onda har vikit undan och att du fått sova i natt min vän. Kram Mumin

2008-09-30 @ 08:07:24
#4: Sickan

Då är du "knäckt" i kroppen nu!!

kiropraktern är bra när det låser sig i kroppen.Och jag älskar knak ljuden när allt åker på plats :)



ha en bra dag!

Kram!

2008-09-30 @ 09:32:01
#5: Annica

Klart jag har rätt! Jag är ju bäst ju! ;-)

Nä då.

Massa kramar till dig och hoppas att du känner dig lite bättre idag.

KRAM!!!!

2008-09-30 @ 10:36:52
#6: Pialotta

Så tråkigt när det händer något med sin kropp som inte borde vara där.. förstår att du har det jobbigt.

Värk av alla de slag är så in i hoppsan påfrestande för en. Visst är det kalasbra med peppring o hålla handeninslag, människor som verkligen förstår det där med att vara värkbruten:-)

Hela svenska folket finns snart med i registret för värkbrutna av skilda slag.

Ibland har man tur och att någon kan hjälpa en att få bort det där onda.. i alla fall för tillfället.

Jag lever med ständig värk, mer eller mindre, det där beror på, men jag har lärt mig genom alla åren att handskas med den, fast det just nu är för jäääääääävla jobbigt. Inga som helt piller eller knackare hjälper mig, utan ett hett bad eller en varm filt kan lindra smärtan.

Ha de fint o vila kroppen

Kramkram o tack för dina berömmande ord på min kafferast:-)

2008-09-30 @ 10:51:40
#7: Gunvor

Hoppas Ninni får en ganska bra dag idag! Tur när det finns hjälpare! Och skönt att det finns tröstare också bland bloggarna. Ha det i allafall gott idag! KRAMAR!

2008-09-30 @ 12:26:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: