*

2008-07-29
09:37:57

Tisdag..
Nu börjar Juli gå mot sitt slut...usch va fort det går! Igår kväll var det så varmt här inne så jag höll på att förgås, gick omkring i endast linne hela dan.....jag brukar inte klaga på värme men det var rejält fuktvarmt igår.

Men tids nog blir det kallt och då klagar man igen.haha!!

Jaha undrar vad man ska hitta på idag måntro.....skulle verkligen behöva köpa en ny bikini, den jag har ramlar isär snart.
Tänkte köpa en i Kemer, men se det fick vara kostade över 600 kronor..visserligen skitsnygga bikinis, men aldrig i livet.
Det är bara dom rika turkarna och ryssarna som köper så dyrt.

Jag får väl åka iväg och se om det finns några kvar.



En Turkietbild till kanske...

Uppdatering: Ingen bikini än så länge, vi möblerar om vardagsrummet i stället..galen visste jag att jag var innan, men nu blir man väl idiotförklarad snart..haha
Vi har ställt allt på ända, flyttat om vitrinskåpen och hela baletten..bra blir det, men vilket jobb.

Kommentarer:
#1: Anonym

Ja igår var det varmt och jag blev lite konstig av värmen jag som brukar tåla hur mycket värme som helst

Jag har börjat vara inne mitt under dagarna och inte slat så mycket som jag brukar

Äh undrar om jag börjar bli gammal kram Tingeling

2008-07-29 @ 10:14:52
#2: malin

Kolla på stadium de har tokrea på badkläder. jag köpte bikinitrosor för 29 kr. Du får säga till när du är sugen på lite singstar, då kommer jag ut med det till dig. Vi var nog inga riktiga singstar människor, så det blir inget sådant för våran del. Det var bra att jag fick testa så jag inte gick och köpte ett i onödan. Kram!

2008-07-29 @ 10:33:12
#3: Mumin

Ja det var varmt igår. Vi hade 31 grader kl 15. Ja du en bikini för 600 spänn, never, det finns väl på rea nu? Du hittar säkert en fin ute på stan.....fin och härlig bild. Kram ha det gott! Mumin

2008-07-29 @ 10:55:28

Ja gårdagen var verkligen jättevarm....

Här är en sån klibbig värme.....det var bättre i Frankrike....

Ooooo vad fint havet ser ut....vill bada!!!!!!

Kram

Margaretha

2008-07-29 @ 11:50:54

Ja gårdagen var verkligen jättevarm....

Här är en sån klibbig värme.....det var bättre i Frankrike....

Ooooo vad fint havet ser ut....vill bada!!!!!!

Kram

Margaretha

2008-07-29 @ 11:50:59
#6: Gunnel

Jag längtar till kvällarna...dom är ju bara så ljuvliga. Långpromenaderna förläggs till klockan är runt 21.



JAg suktar efter havet...där vill jag bo när det är sommar. Vilken lycka att bara kunna ge sig iväg och glida ner i de svalkande vågorna. Men nej...här får vi sätta oss i bilen och dra iväg någonstans...och det känner jag inte för ibland.



Nu ska jag baka tårtbotten..bara för att spä på värmen :O)

2008-07-29 @ 11:51:56
#7: Sickan

Möblera i denna värmen???

Du är galen människa :P



Här lär bli om möbleringar i så gott som alla rum om 1 månad ungefär.



En tjej flyttar ut och det blir rockad på rummen!



Kram på dig!

2008-07-29 @ 15:20:11
#8: Helena

Jättesnygg soffa.....jag gillar brunt.=)

Vi kom aldrig iväg på någon shopping idag men imorgon måste vi handla mat så då kanske jag springer in på Blomster Landet och ser vad dom har.

Imorse var det riktigt skönt här men sen har vi haft 30 grader i skuggan mitt på dagen.

Ha en skön kväll vännen!

Kram

2008-07-29 @ 18:35:24
#9: Anna

Ha ha..det var väl det jag visste ny soffa o allt annat ska ändras...hoppas ni får till det..

2008-07-29 @ 18:40:11
#10: Gunvor

Oj vad ni håller igång! Men sånt där hålligång är ju bara kul.Jag skulle gärna ändra om här men det är lite svårmöblerat i vårt vardagsrum.

Ha en skön dag i morron! Kramkram!

2008-07-29 @ 21:06:45
#11: linda

Turkiet är så fint, har varit i Side 3 gånger..mysigt värre!



2008-07-30 @ 08:40:25
#12: Fia

600 kronor för en bikini låter inte bra. Kan du inte sy en ny med den gamla som mall? Bikinierna med snören i sidan och små trekanter på snören som bh är superlätta att sy. Det gäller bara att hitta lämpligt tyg.

Vi flämtar och söker skugga eller hoppar i havet för att få svalka och du möblerar om!

2008-07-30 @ 09:23:09
#13: Junitjej

Är solen hos dig idag? Den saknas här. Hoppas det spricker upp snart!

2008-07-30 @ 09:27:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: