*

2008-02-14
21:06:15

Tack..
För alla kramar tebax!! Idag har jag....jobbat förstås! Underbart väder idag men lite småkallt, när barnen var ute fixade jag en kanongooo kycklingryta, enkel som bara den och barnen älskar den!

Slutade tidigt idag, åkte direkt till Bilisten för att hämta mitt paket sen hem, paketet fick vänta jag skulle bara ut och gå i det härliga vädret.
En lång go promenix blev det...sen hem till paketet...men hade jag beställt det här och det här..mysko!
Läser på lappen, där stod inte mitt namn..haha!

Ringa till Bilisten åka och byta paketet,,,nu stämde det bättre! Kanske skulle ha behållt det andra var mycket mer i det..hihi!
Passade på att ta en tur till affären eftersom jag ändå var ute och åkte. Köpte med en Viktväktarmat hem, Mexikansk pasta....örk och bläää, inte gott men jag blev väl någorlunda mätt.
Hade varit bättre om jag fixat nåt själv och mycket godare..men jag var lat.

Har fått kort på posten idag med en massa hjärtan, en del SMS och mejl..kul!       
image1112

I morrn får jag äntligen träffa darlingen...en hel del dar sen sist, då ska vi ju ut och äta och bo på hotell...mysigt.


Kommentarer:
#1: Inga M

Din hjärtebild här nere var så söt! Önskar Dig en trevlig helg med gubben! Här ska vi också gå ut med goda vänner och bowla och äta mat i kväll.

2008-02-15 @ 04:59:07
#2: Helena

Då får ni ha en alla hjärtan ikväll istället :0)
Hoppas din dag igår var bra ändå och att du får ha många hjärtedagar att se fram emot.
Ikväll dansar vi vidare.
Kram/ Helena.

2008-02-15 @ 08:52:01
#3: Junitjej

Nu måste jag ut i det vackra vädret!! Man får passa på!

2008-02-15 @ 10:05:59
#4: Pialotta

Härligt med en weekend med mannen förstår jag.. viktmat är inget för mig:-)
Kramar från ett soligt Skåne:-)

2008-02-15 @ 10:16:58
#5: Nalle

Härligt ! Bo på hotell, kul !
Kan vi inte få receptet på den urenkla kycklinggrytan.
Jag gillar enkla maträtter, som går fort att göra, och
som dessutom är goda.
Kramar

2008-02-15 @ 11:19:24
#6: Ninni

Det kan ni väl få!!
påminn mig om jag glömmer bort det!

2008-02-15 @ 14:50:47
#7: Gunnel

Man måste få vara lat ibland.

Du undrade var min bild är tagen som jag har på ordlös onsdag. Det är i ABB-arrenan i Västerås. Äldsta grabben var med och byggde scenen förra helgen...och den ska användas nu då det är uttagning till melodifestivalen. Kul för honom att vara med och ha lite del i festivalen...fast han gillar annan musik han :O)

Ha det gott med mannen din i helgen nu...hotellnatt låter inte helt fel och då tänker jag på frukosten

2008-02-15 @ 18:33:32
#8: My

Lagar ni maten själva på dagis? På lillens dagis kommer den från storkök på skolan.
Ha nu en jättemysig helg med darlingen på hotell och allt...*suck*
inte avis alls...;)

2008-02-15 @ 19:08:10

gah, hörru, maila över ett recept, behöver också en kanongooo och enkel gryta ju!!

kram ohc ha en fin helg!!

2008-02-16 @ 11:14:39

Hoppas att ni får en underbar helg tillsammans. Kram

2008-02-16 @ 13:53:42
#11: Soffie

Hoppas ni får det jättemysigt tillsammans!!!

2008-02-16 @ 14:15:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: