*

2008-02-17
14:12:47

Livet återvänder..
Har fått i mig fil&flingor..en stund senare ett par mackor..nu var jag hungrig igen så en banan fick det bli! Märks att jag håler på att bli frisker!

Men ett litet tag fick magen vara platt iallafall..haha! Idag är det tvättstugan som gäller, kommer nog att hålla mig inne idag för jisses vad det blåser, känner mig inte kry nog för en promenad heller!

Men skönt att jag ändå mår bättre så jag kan jobba i morrn..de 48 timmarna har gått i morgon bitti.
Hårda regler har vi för det på vårt jobb,,även om det slarvas då&då.

image1113

Kommentarer:
#1: Gunnel

Låter bra att du är med på linan igen..men nog är det typiskt att det skulle
bli magsjuka ni som skulle ha så mysigt.
Vi är också stenhårda på 48 timmar. Sen vet jag att det finns föräldrar som fuskar..och det är så dåligt. För som det är så blir vi ju inte imuna mot magsjukor. Sen går dom och klagar på att barnen aldrig blir friska...ja...vad tror dom

2008-02-17 @ 14:37:42
#2: Inga M

Aha, har Ni karens på jobbet för magsjuka? Det skulle vi nog också ha egentligen.

2008-02-17 @ 14:41:58
#3: Ninnie

Å, stackare, magsjuka och
inte va hemma, usch usch! Skönt att höra att du mår bättre nu iallafall!

2008-02-17 @ 20:03:40
#4: Gunvor

Men stackars dej!! Jag säger också..fy för o vara sjuk o vara borta!Magsjuka är det värsta som finns. Jag har haft min storasyster här hela helgen..o vi har haft jättemysigt. Dans igår o så har vi varit ute på lite av varje kuligheter. Men så ringde dottern o sa att vi inte kunde hälsa på där för där var magsjukan i full gång! Så det är lika här också. Och ikväll innan hon skulle åka hem med bussen så skulle vi hälsa på brorsan våran, men där var frun i huset superförkyld! Så då sprack det också..för jag är väldigt rädd o bli sjuk nu så här på sluttampen, före vår resa!
Det blev mycket sjukprat, förlåt!
Hoppas du kryar på dej snabbt! Kram på dej!

2008-02-17 @ 21:49:10
#5: ULLiS

Stackars. :( Är bra att det är 48-timmarsregel tycker jag, annars går det ju bara runt runt runt. Hoppas att du känner dej mkt piggare redan nu. Kramis!

2008-02-17 @ 22:37:39
#6: Ulla

Fantastisk bild! Din egen? Jag fotar lite. Försöker lära mig att fånga bilden med stort B. Det går halvbra, men en dag, då...Vad skönt att du mår bra igen. Det är jobbigt med magsjuka. Vi har oxå som regel 48 timmar på vår förskola, men även hos oss "slarvas" det. Önskar dig en bra dag!

2008-02-18 @ 11:22:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: