*

2008-12-07
14:29:55

Det här är mysko!
Jag har nu i två helger i rad fått sms från en mig okänd person..har kollat Eniro men inte fått nåt napp.

Kolla här:

Vad gör du den 9:e december..upptagen? (Första sms)

(Jag frågar vem som frågar.)....Det borde du veta vid det här laget! (vilket jag inte vet)

Ok jag förstår du har din man med dig, vi hörs kram

Jag skickar ett hjärta till dig

Kram

Jag tänkte vi skulle fira Anna!

(Det här kom igår.)....Jag förstår att jag stör men när får jag träffa dig??

Nu blev jag galen "vem är du ge dig till känna annars slutar du SMS,a mig!" Nu har jag inte hört nåt mer.
Jag har fått fler i samma stil...vem gör så här mot mig? Är det nån som skämtar eller har jag en förföljare??
Känns lite obehagligt faktiskt.

Näää nu ska jag pynta lite, dricka glögg vi har varit ute på en timmes promenad...härligt men lite rått.

PS nu har Anders försökt ringa numret från sin mobil men personen i fråga lyfte bara luren men sa ingenting...suck DS




Kommentarer:
#1: Lissen

hoppas personen verkligen slutar att sms:ar.



Var hos en vän som äger all denna glögg. japp, bar ut alla flaskor. Vad gör man inte för en bra bild???? Lite crazy va?

Ha en skön andra advent Ninni!

2008-12-07 @ 14:34:44
#2: monica

men va lustigt , har du ringt upp och kollat vad personen svarar?

Läskigt är väl nån tok!!

Fy

2008-12-07 @ 14:47:10
#3: My

Ring upp! För jag antar du kollat numret på Eniro och det inte finns med? Märkligt..och lite obehagligt...

2008-12-07 @ 15:01:26
#4: Helena

Fy vad läskigt. Men det är väl inte så att numret börjar på 88? Du vet väl att du inte ska ringa upp ett sådant för det kostar 70 kr/min.

Ha det gott.

2008-12-07 @ 15:13:55
#5: Znogge

Så irriterande! Jag råkade ut för en liknande sak och till slut fick jag byta nummer. Tack och lov säger jag! Hoppas din "beundrare" tröttnar...

2008-12-07 @ 16:03:47
#6: IKA

Det låter ju lite knepigt det där, det kan ju vara någon som vill skämta med dig..



Kan ju tänkas att denna person har betalkort och då finns inte denna person med hos eniro. Om det blir värre så byt helt ut kortet i mobilen eller skaffa en ny.



Har varit fast i det Bulowska fallet som var i ropet 1980..otroligt spännande och mycket suspekta saker och vittnesskildringar finns det.



Önskar en skön fortsatt andra advent

Kram

2008-12-07 @ 16:26:36
#7: Anna

Men då...det är inte kul med sådant du..men det är väl fel nummer då kanske..jag fick i somras från Portugal..ha ha..ja du vet det kan bli fel då o då.

2008-12-07 @ 16:35:29
#8: marie

får hoppas att den okända inser att, han kommer till fel person.....men det är otäckt.

töligt att behöva byta nr, när man har lärt sej den man har....



ha dä

2008-12-07 @ 16:43:19
#9: Anna

Menar du det att du haft problem med bloggvän...himmel då blir man ju rädd ju...jag är nog lite godtrogen..kanske man ska akta sig..men du mig kan du lita på...jag skulle inte kunna hitta på något sådant..för du är ju så pass go du Ninni..det vet du Kram från Anna.

2008-12-07 @ 16:51:06
#10: sickan

Men fy vad obehagligt.....

Kan det vara så jävligt du vet...........

Bra att du satte maken på att ringa.



Polisanmäl det hela annars.

Även om inte numret finns reggat så går det ju att pejla var ifrån mobilsignalen kommer ifrån.



Då vet man ju i vilket geografiskt område som mobilen befinner sig i!



Bamsekram på dig!

2008-12-07 @ 18:00:22
#11: Ninni

Tack Sickan..kanske ska göra det!

2008-12-07 @ 18:26:54

Så skumt att få sådana sms!! Jag förstår att det måset kännas obehagligt!

2008-12-07 @ 18:47:31
#13: monica

härliga bakgrund du har fixat , ps jag mailar dig

2008-12-07 @ 18:52:03
#14: Ninna

Olustigt det där med sms från okänd.

2008-12-07 @ 19:38:02
#15: Annelie

Jobbigt läge. Men kanske han har fel nummer.

Min sambo fick sms från någon tjej för ganska så länge sedan, där det påstods att jag var med en annan =( Vi försökte ringa flera gånger, men förmodligen ett gratis nummer som sedan slängdes. Tack och lov så brukar jag och Micke göra de mesta ihop, så han behövde inte må dåligt för det. Men visst blev det en liten tagg..



Hoppas dina obehagliga sms upphör!



Ha det så fint/kramen

2008-12-08 @ 11:29:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: