*

2008-04-23
08:33:07

Bubblig..
Och glad blir jag när jag drar upp rullgardinen och det är strålande sol utanför! Kan glädja er med , ja det glädjer mig iallafall att det INTE är förkylning.
Utan min jäkla allergi som spökar...tänk att jag aldrig lär mig från år till år hur jag reagerar!!! Men förra året var det inte såå farligt och så åkte vi bort i början på Maj till Turkiet och då var jag helt besvärsfri.

Men det är bara att stoppa i sig sina piller och sprayer så håller man det på avstånd någorlunda.

Nu sitter jag här med en kaffekopp samt toning i håret..alldeles för mycket grått som stack fram i hårbotten.
Så nu kommer jag bli så vacker så...jag var inne hos Gisan nyss och fick mig lite extra pepping så här på morgonkvisten.
Så känner ni er lite låga klicka in er hos henne!!

Ikväll när jag kommer från jobbet så är det tvättstugan som gäller..Jippi. Nån dag den här veckan bara måste jag ta mig till stan också, måste ju köpa lite fint till bonusbarnbarnen.

Ha en underbart strålande dag..kram på er mina goa "bloggisar" ♥

image1167PS Igår träffade jag en alldeles ny bebis, vårt nya tillskott på Skattkammaren..en söt liten tjej DS

Kommentarer:
#1: emma

Samma sak här, glömmer alltid pollen medicinen, och nu i år har jag inte ännu hämtat ut den. Men jag är förkyld nu så det borde pusha mig att hämta den. Vill inte fortsätta ha det så här ;P

2008-04-23 @ 08:42:54
#2: emma

Ja, det känns som att det är dags :)
Tack desamma :)

2008-04-23 @ 09:09:16
#3: Fie

Du får passa på att njuta nu för till helgen blir det sämre väder igen fast de är väl I2 marten och då brukar det ju va lite si och så med sol?!
Ha en bra dag kram

2008-04-23 @ 10:05:51

ah du som verkligen älskar sol och värme måste njuta för fullt nu.. Visst hade ni en bra balkong att sätta er på?

HOppas att tvättandet gick bra. Det är ett nödvändigt ont det där men ibland också lite skönt att få det gjort. Jag brukar ta på mp3n och sjunga massor nere i vår tvättstuga. (tur att ingen hör..)
kram J

2008-04-23 @ 10:21:17
#5: Lissen

Vad trist med allergi!!!!
Tonade håret igår, skulle bli någon sorts slingor!!
Hmm dom syns knappt! men solen skiner från en blå himmel iallafall!
Kramizzz

2008-04-23 @ 10:21:43
#6: Nilla

Oj, tonar du håret så tidigt på morgonen. Hurtbulle. Hoppas att du får en bra dag. Jag ska ut i solen nu och sätta mig i ett hörn. Latdag ska jag ha i dag.
Kram på dig

2008-04-23 @ 10:45:49
#7: My

Så du föredrar allergin, bra att det var det då, annars är det väl värre att bli med?
Och toning, suck, har bokat tid hos frissan nu för slingot, men inte förräns om en MÅNAD! jag ser för jäklig ut i huvudet...
Njut av solen, det gör jag, kram

2008-04-23 @ 14:16:59
#8: Nalle

Hej Ninnivännen !
Här är också soligt. Näsan är täppt. Vet inte om det är allergi eller förkylning. Eller vad det är.
Blä. Värsta jag vet är att vara täppt och andas som en fisk.
Kram på dig
Nalle

2008-04-23 @ 14:42:48
#9: Mumin

Hej! Här skiner solen också......men men det kommer regn igen....fy farao. Spraya på du:)) Kram på dig vännen!

2008-04-23 @ 15:09:04
#10: Nalle

Du tänker precis som jag gör när det gäller bloggen.
Har varit så himla trött på bloggen, men mina vänner som jag fått här, är jag ju inte trött på. Så er vill jag ju inte mista, vilket man ju gör om man slutar. Kram och ha en fin kväll. Själv skall jag titta på Rent Hus, fy fabian hur folk har det !Nalle

2008-04-23 @ 17:17:06
#11: Anna

En blondin var på ett gym och iakttog en bodybuilder som tränade.

- Booom!!! sa bodybuildern och slet av sig tröjan!

- Vad är det där? frågade blondinen.

- DET ÄR 70 KILO DYNAMIT, BABY!!!

Boom!!! sa bodybuildern och slet av sig sina byxor.

- Vad är det där på dina ben? frågade blondinen.

- DET ÄR 70 KILO DYNAMIT, BABY!!!

Boom!!! sa bodybuildern och slet av sig sina kalsonger.

Då gav blondinen ifrån sig ett skri och sprang i panik ut ur gymmet.

Bodybuildern sprang ikapp henne och frågade varför hon sprungit sin väg.

- Jag ville inte vara i närheten av all den där dynamiten när jag såg att stubinen var så kort...

Hoppas du bubblar mer nu ;)

2008-04-23 @ 17:32:58
#12: Gunnel

Haha...läser Annas historia...den var bra.

Jag ska testa någon sorts pollenmedicin...då mina ögon kladdar på morgonen. Jag trodde jag fått ögoninflamation...men då sa min kollega att det var nog lite allergi. Ska testa och se hur det går...

2008-04-23 @ 21:42:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: