*

2008-04-09
08:40:34

Aprilväder..
Ena dagen sol och nästa regn med lite snöglopp i...ja det är väl precis som det ska vara antar jag!

Igår var vi ute mest hela dan på jobbet..det är skönt att vara ute när man har många barn, och vädret var härligt!
Det känns att jag får en hel massa luft för oj va trött jag är på kvällen.

Sonen och jag satt länge vid köksbordet igår och pratade om skolan och vad han måste läsa in....vi konstaterade att han nog får hoppa svenskan nu i vår, för det är många uppgifter och tentor samt internationella prov.
Nu koncentrerar han sig på Samhällskunskapen.

Han ringde till sitt "gamla" jobb igår, förhoppningsvis får han jobba extra, de hade mycket att göra...verkar lovande för han får ju inget studiestöd eller nåt nu!

Nu sitter jag här med lite toning i håret, inte längesen jag la i en..men trots att jag köpte den hos frissan så sitter den i jättedåligt.
Stod 30 tvättar...Nja, den klarade kanske 6....nu tog jag intensivtoning! Nu är det dax att skölja ur..hoppas det blir bra...annars kommer jag väl tillbaka hit och skriker,..hihi


Ha en skön dag..kram ♥

Kommentarer:
#1: Anna

Jasså nyfiken ;) nä det behöver du inte vara :D gäller bara en födelsedag..kram!

2008-04-09 @ 09:31:17
#2: Fie

Ha en bra dag kram

2008-04-09 @ 11:05:53

Hoppas att toningen lyckades....men du har ju inte skrikit ännu så det gick väl vägen
:D
Ha det gott
Margaretha

2008-04-09 @ 12:10:34
#4: Gunvor

Idag den 9 april så ser det ut som det gjorde hos dej i fjol samma dag, här hos mej! Helt otroligt vad det vräkt ner! Men på samma gång ser det Nästan lite mysigt ut också..fast fel månad! Hoppas du får en bra dag o att håret blev till belåtenhet!
Kramisar!

2008-04-09 @ 12:20:09
#5: Mumin

Ja du det är inte lätt med ungdomarna och deras utbildningar.....dottern läste ju till gymnasielärare och det tog 5 och ett halvt år. Men tror du hon jobbar med det? Nääää.....och studieskulder och bebis i magen....ja ja det löser väl sig....hur blev håret? Bra antar jag för annars hade du väl hojtat till:)) Kram vännen Mumin

2008-04-09 @ 15:16:07
#6: Helena

Jag köpte mig en toning igår.....får se när den kommer i håret.
Bra att sonen kan jobba lite extra när han pluggar.
Det ser ut som min son bestämt sig för vad han vill plugga.....han ska söka in på universitetet nu till hösten.
Ha en fortsatt mysig dag vännen!
Kram

2008-04-09 @ 15:34:52
#7: Lissen

Vad bra att du kan diskutera med sonen om utbildning osv. Hoppas han får extra jobb. Tycker ungdomarna gör det bra dom flesta. Det är ett tuff klimat!!!!!
Här är det vintelikt igen, aprilväder!Men det töar nog snart!
Har precis suttit och funderat på toning. Vill ha slingliknade nu på våren. Till veckan kanske. Resultat medelas senare,*ler*
Må så gott

2008-04-09 @ 16:07:35
#8: Marina

Hur vart toningen?

2008-04-09 @ 16:12:55
#9: Nalle

De toningar man köper hos frissan är inget bra. Det är för de vill göra det själva. Köp nån annan stans. Tjingelingeling från Nalle

2008-04-09 @ 16:52:29
#10: Nalle

Jo jag läste det nånstans faktiskt. De är så dåliga för att man skall ledsna och låta ett proffs göra färgningen/toningen istället. Tror det var en undersöking i expressen.se.

2008-04-09 @ 18:21:24
#11: kicki

Det blev bra förstår jag för jag har inte hört något skrik ännu...ja i detta vädret vill man verkligen inte vara, önskar att jag låg på en solstol nu, under ett parasoll med en paraplydrink i handen...gud va gött det skulle vara.
Ha det bra, kramen

2008-04-09 @ 20:56:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: