*

2007-01-27
08:53:09

Mörrn på er!
Har legat vaken en bra stund..vi la oss tidigt igår, vi var såå trötta orkade inte ens titta vem som åkte ut ur Lets dance!

Såg ni det nya humorprogrammet på fyran?? Det var ju såå värdelöst, där hade dom verkligen samlat eliten inom humor och så blir det bara plumt!!

Idag blir det nog toppenväder, det har blivit kallt igen, nu är det sju minusgrader..snön kanske ligger kvar ett tag till!

Anders har blivit genomförkyld så idag blir det väl inte så många äventyr...jag skulle behöva åka till stan en sväng, men vi får se hur det blir med det.

Igår borde jag ha sett till att snön hade kommit bort runt postlådan..det var ju tö igår...men kom jag ihåg det, näää inte då!
Nu kommer han fortsätta vara sur på mig..tidningen har varit knappt nerstoppad i brevlådan...trots mitt brev, men jag tror inte att han läste det..surgubbe..eller surtant!

Jag får väl se till att sitta på vakt och prata med personen ifråga och så naturligtvis en stor påse bullar som muta!

Kommentarer:
#1: Anna

Jaa vi sägher ju det..lika bra med bullar ;))
Ha en fin lördag..*kram*...

2007-01-27 @ 08:59:14
#2: Annika

Gomorron!
Nä ,slösa inte bullar på nån surgubbe/tant. Men prata med dom tycker jag du ska göra.

Ha en bra lat lördag.

2007-01-27 @ 09:09:39

Det var han den där Mårten som åkte ur. Jag vet knappt vem det är så det är ju inte så konstigt att det blev han. Jag hejar på Tobbe-trollkarl.

2007-01-27 @ 09:11:26
#4: Ninni

Mårten...åkte han...fanns ju andra som kunde ha åkt tycker jag..Malou tex!
Tobbe är BÄST!!

2007-01-27 @ 09:13:30
#5: Åsa

Jag tittade på Let´s dance för första gången igår!

Jag tyckte att Malou eller Ryding skulle åkt ur.

Tycker dom är urkassa!

Ha en skön lördag!
Kramen på dig

2007-01-27 @ 09:22:04
#6: Ninni

Abslout håller med dig!!

2007-01-27 @ 09:26:08
#7: Inga M

Såg också på TV igår. Humorprogrammet var verkligen bara dåligt. Konstigt att gamla rolighetsproffs misslyckas så kapitalt. Du har helt rätt i att det bara var plumpt. Lyteskomik kan fungera men det balanserar alltid på en smal egg och här var det bara fel. Malou borde ha åkt ur Lets Dance. Hon inte bara dansar dåligt utan är också ohumoristiskt / okarismatisk. Jag drabbas av misstanken att man fuskar fram henne för att hon är en trevlig o god kollega till dem som gör programmet. Lasse B tar ju den gamla Peppe-rollen av han som är absolut obegåvad som dansare men som kan skoja med sig själv helt respektlöst. Min gubbe ligger över bordet och skrattar åt honom.

2007-01-27 @ 09:34:08
#8: Ninni

håller med dig till fullo!!

2007-01-27 @ 09:35:48
#9: Anki

Jag tittade på Brandvägg igår kväll, samtidigt som jag sorterade bort mängder av skolpapper, som jag tror att jag inte behöver mer.
Vid min postlåda står just nu en jägare! Bara som ett tips, tänkte jag. Nej, han står nog där och inväntar något annat.

2007-01-27 @ 09:45:57
#10: Junitjej

Ha det bra!! Någon träning i helgen?

2007-01-27 @ 09:48:56
#11: ULLiS

Jag tyckte att "hjälp" var ganska kul. Inte allt men större delen iaf. Haha.. Skit i surgubben, det är ju vår snart.. ;) Ha en bra dag! Krameli

2007-01-27 @ 09:51:30
#12: Ninni

Ja smaken är ju som baken sägs det ju...en del var kul, men ett sånt gäng hade nog kunnat prestrera betydligt bättre!

2007-01-27 @ 10:20:26
#13: Nalle

S k humorprogram är oftast inte alls roliga bara pinsamma, därför skippar jag dom.
Brandvägg ska vi se inspelat idag, eftersom det gick samtidigt som dansprogrammet. Brandvägg måste vi ju se, när Christoffer Svensson är med:)
Att Mårten åkte ut kanske beror på "flörtbråket", de tog bort honom. Kanske......
Ja vad händer annars idag. Min man är också förkyld, men ska guida idag på fm.
Ha det så trevligt idag !
Kram

2007-01-27 @ 10:42:02
#14: Ninni

Brandvägg har jag sett...skitbra! Vadå flirt..har jag missat nåt??

2007-01-27 @ 11:39:21
#15: Nalle

Jaha flörten !
Helena som dansade med Mårten kysste Mårten på munnen två gånger passionerat efter första dansen, första programemt. Det fick man ju se på TV:n. Sedan hade hon handen på Mårtens ben/knä hela tiden som poängen räknades och medan de andra dansade. Hon såg verkligen förälskad ut och Mårten log med hela fejset.
Jaha vad är det med det nu då?
Jo Helena och T o b i a s är ihop. Hahahaha! Han som dansar med Yvonne Ryding. Han "lackade ur" totalt bakom kulisserna när sändningen var över. Skällde ut Mårten och framförallt Helena, så Helena grät. Någon av de andra killarna fick gå emellan och lugna ned Tobias.
Andra gången programemt sändes så tittade knappt Mårten och Helena på varandra, syntes så väl.
"Någon" påstår nu att de åkte ut för detta lilla
bråk. Vad som är sant vet inte jag, jag har verkligen ingen inblick i detta. Bara läst skvallret.

2007-01-27 @ 11:55:27
#16: Gunvor

Tittade på både Lets dance o Brandvägg. Brandvägg var verkligen superbra. Jag tycker om Lassgård.Fast han ser ut som världens slusk. Men han e BRA! Tycker också att Malou eller Ryding skulle åkt ut! Dom verkar tycka allt är bara besvärligt! Sen hann jag med lite Isdans också.Det var toppenfint.Där är dom verkligen superduktiga!

Ha nu en toppenlördag o sköt om gubben!

2007-01-27 @ 12:27:17
#17: Paula

Svenska humorprogram blir bara sämre o sämre...har du kollat på Playa del Sol? Tänkte se andra avsnittet idag bara för att veta vad jag väljer bort, haha!
Boxning är väl den enda sport jag väljer bort direkt...
Vi har fått mera snö idag, nu är det lagom mycket..
Din soppa lät jättegod, vi har idag ätit kålsoppa, med varmrökt fläsk, nejlika, kryddpeppar och kanel som extrakryddor, så kul att experimentera med kryddorna!
Ha en fin vecka!

2007-01-28 @ 17:33:30

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2008-04-10 @ 14:25:41
#19: Timnikita

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2008-12-12 @ 15:37:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: