*

2006-03-08
15:49:03

Minnen
Läste på Miafias blogg om rädslor från det man var barn, det kom mig att tänka på när jag var liten. Vi var till Trollhättan på Fallets dag ,minnet jag har är att vi går på en mycket smal spång över fallen..jag var skitskraj.

I själva verkat var det ju en väg, men det här har gjort att jag än idag är jätterädd för forsande vatten. Hos min farmor fanns det också forsande vatten, hon bodde precis brevid pappersfabrik.

Fast när jag var där som vuxen insåg jag ju att det var ingen rejäl fors, utan bara ett litet vattenfall, det var väl nån sluss av nåt slag.

Men skräcken finns kvar...kommer nog aldrig att åka till Niagara!

Kommentarer:
#1: Toker

tack för dig inlägg. lät ju ganska enkelt :) Kanske man ska testa. Men kan man verkligen koka mjölken tillsammans med potatisen så länge att potatisen hinner bli klar? Blir inte mjölksåsen dålig då?

2006-03-08 @ 16:28:38
#2: Toker

Coolt! Ja det måste jag nog nästan testa! Spännande. Tack

2006-03-08 @ 16:42:21
#3: Bibi

Kommer också ihåg den där resan, jag var jätterädd för att falla ner i vattnet. Fast å andra sidan jag var väl rädd för mycket när jag var barn, men vissa saker biter sig fast, man glömmer dom aldrig.
Kram syrran

2006-03-08 @ 17:52:31
#4: Miafia

Inte kul med såna minne som satt skräck i en...
Kram

2006-03-09 @ 15:24:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: