*

2006-06-03
15:54:40

Sååå bra!!
Såg till min lycka att driftlösning är på gång....då kanske man slipper att trumma i bordskivan medans man väntar på att bloggen ska svara!?

Idag har här fejats minsann, stolar och bord och altan har högtryckstvättats. Dammen städad, rabatter rensade......tvättkorgen tömd (men massor med tvätt ska vikas och läggas undan)

Nu ska altanen oljas, akvariet inne städas....stackars fiskar dom har nog snart syrebrist...pumpen igenslaggad.

Menyn är planerad. ska bara inhandlas....det gör jag på onsdag! Nu ska det bara fixas björkar också....undrar var jag kan knycka dom??

i morgon ska jag köpa lite mer blommor....det saknas lite. Va bra at ha student så det blir ordentligt städat!

Ha en go kväll allihop!!!

Kommentarer:
#1: Nalle

Jag har kommit på ett knep! Det har funkat nu flera ggr.Jag är ju såååå intelligent då det gäller datorn:)) Du vet när man har kommenterat så tar det en dag innan det händer något. Har man bara tryckt på "skicka kommentar", så kan man trycka ned sidan i aktivitetsfältet så sköter den sig själv där. Sedan kan man surfa vidare utan att tänka på den. Gu´så bra jag är !!!
Kom på det alldeles själv dessutom:D !!
Kram Nalle

2006-06-03 @ 19:56:39
#2: Excessa

I min lokaltidning stod det att den som vill kan hämta gratis björkar på ställe.. har tyvärr glömt vars.. Fast det kanske evenuellt blir en anings långt för er att åka ;)
Hoppas du får behålla semesterskönkänslan lääänge!

2006-06-03 @ 20:44:31

Men snälla du... hur många timmar har ditt dygn? Eller går du fram som en tornado?

Jag blir alldeles matt och inser att jag ska nog bara sitta där jag sitter. I alla fall just nu.

Ha det gött!

2006-06-03 @ 21:41:04
#4: Humla

*s* full av energi efter semestern ser jag... jisses! :-)

Kram!

2006-06-03 @ 23:12:13
#5: Nalle

Hallå!!! Du har väl inte tagit ut dig nu eller.......???
Kram från ett soligt Sthlm
Nalle

2006-06-04 @ 09:35:35
#6: Ninni

Nej jag har ju laddat batterierna ordentligt på semestern, men nu ska jag lägga mig på solstolen och slappa!

2006-06-04 @ 10:35:36
#7: Kattis

Vad härligt att ha en mamma som donar med en riktig studentskiva. Själv fick jag varma mackor med champinjonstuvning på min student.

2006-06-04 @ 10:59:02
#8: malin

hmmm.. jag tycker du ska vara snäll annars får du inga kompisar. jag är visst brun, för att vara jag i början av juni iallafall. du har då inte sett mig riktigt tenta-period-vit! det är inte att leka med, då behövs verkligen solglasögonen.... mmmm, jag är ju ledig imorn, ni får ha det så kul på jobbet.. hehe.. kram

2006-06-04 @ 13:48:20

*svimmar av utmattning när jag läser allt*

2006-06-05 @ 10:42:18

Merci for all the wonderful writings

2008-11-12 @ 08:53:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: