*

2006-01-30
20:14:06

Big Brother
Har jag tittat på nu, får se om det här gänget kan bli kul! Jag har ju haft som ovana att kolla på det här programmet, men tyvärr så är det ju bara riktigt unga som verkar söka!
Första BB hade de ju väldigt blandade åldrar...det blev bra! Vi får väl se hur det blir...om jag nu fortsätter kolla!

Ja då har man gjort veckans första dag....bara fyra kvar, nej det lät ju negativt! Men jag har varit lite trött idag och fruktansvärt ont i en hand.
Har haft det i över en vecka nu, igår var det riktigt bra...men idag,aj! Svårt att lyfta, kan inte öppna en burk, ja man blir lite handikappad med en hand!

Ja vi får väl se vad det blir av detta, det gör till och med ont att skriva....nej positiva tankar...det går över!

Nu tror jag att jag ska gå och sminka av mig, tar nog en tidig kväll, håller på med en bra bok, vilket påminner mig min kära Tessan......vad var det för otäck bok du läste??

Kram alla där ute!

Kommentar:
#1: frida

ja, första sesongen var bäst! När hon flerbarnsmamman vann (kommer inte ihåg namnet) Henne gillade jag!

2006-01-30 @ 22:01:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: