*

2006-02-08
20:33:16

Lite ensam!
Känner jag mig, Anders i Sthl sonen i  Norrköping, och lilla jag här hemma. Hade kanske kunnat passa på att hälsa på nån kompis...men det hade jag inte lust med det heller.
Den som jag vill träffa allra helst är alldeles för långt bort....suck! Här snöar det igen, hoppas det inte kommer allt för mycket, det är såå himla tråkigt att sopa av bilen tidigt i morgon bitti!

Sen tror jag att jag har ägglossning, stämmer inte med almanackan, är jag på väg in i klimakteriet måntro??
Men jag har lite spänningar, svullen i magen, ja alla tecken, men det är en vecka för tidigt..hmmm!

Ja det var ju intressant att skriva om! Nåja många av er därute vet ju vad jag pratar om.

I kväll är det inget som intresserar mig på TV, det får väl bli en tidigt kväll med min braiga bok....Flickan med Majblommorna, inte dum alls!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: