*

2006-02-09
22:02:33

Bloggar
Berör mig...iallafall en del! En del skriver bara strunt (inga anklagelser!) men en del skriver så det känns i hela kroppen.

Jag vill också beröra, det kanske jag gör! Jag tycker att man får många tankar och känslor när man sitter och läser...det är intressant.
Fortsätt alla bloggare att beröra, skriva av er känslor, berätta roliga saker, vi är många som läser, kanske inte så många som kommenterar.

Jag tycker att det är spännande att kliva in hos någon som jag inte känner, läsa, är det något som jag vill kommentera så gör jag det.

Kram från mig!!!

Kommentarer:
#1: Pyret

Du berör! Fortsätt att bry dig och kommentera på det fina sätt du gör. Det finns säkert fler än jag som uppskattar det, massor!
Jag jobbar idag så det blir inte så mycket skrivet under dagen. Men du får ha en fin dag Ninni!
Kram!

2006-02-10 @ 08:16:04
#2: Miafia

Ninni, tycker det är så underbart med människor som bryr sig. Och jag kommer definitivt läsa din blogg!

2006-02-10 @ 09:50:23
#3: Ulrike

Hej Ninni!
Du har rätt! Pyret är verkligen inte värd hårda ord hon är en jätte fin vän som jag hittat i vuxen ådlder.En riktig kompis.Är det nån som vet vad kärlek är så är det hon och hennes man.Två jätte fina människor.Om man tycker att det bara står skit på bloggarna kan man ju stunta i och läsa dom.
Jag som du dras till hennes blogg måste läsa den varje dag trots att vi pratar varje dag, men hon skriver så bra.Har läst din blogg så nu har du fått en till som kommer att läsa den.Jag är lite dålig på att skriva men alla kan ju inte vara författare.
Ulrike

2006-02-10 @ 14:27:26
#4: Ulrike

Med skit menade jag den tråkiga kommentaren pyret fick av Titti.
Ha det bra!

2006-02-10 @ 14:32:10
#5: kattis

jag läser också, kommenterar inte alltid

2006-02-10 @ 14:33:04
#6: Ninni

Hi, hi va kul att så många hälsar på lilla mig, kramar till er allihop!!

2006-02-10 @ 15:59:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: