*

2005-09-19
21:30:29

Några rader innan...
Det är dax att lägga sig...jag har nåt skit i kroppen helt klart, jag orkar ingenting. Tog itu med att städa uterummet när jag kom hem det var nog allt jag orkade med!
Sen har jag bara hängt framför TV-n, har lyckats med konststycket att titta på tre program samtidigt...Idol, Från koja till slott och Äktenskapsakuten..bra eller hur??
Kanalerna har ju inte reklam riktigt samtidigt. Jag skulle ha tittat på Krönikan men valde att spela in det, antar att Anders vill se det när han väl kommer hem och det blir inte förrän på fredag.

Men nu skriker kudden och min kropp skriker sööömn!

Godnatt alla!

Kommentar:
#1: Bibi

Det låter inget vidare, säkert något virus som inte vill släppa taget. Själv mår jag riktigt bra, har kommit igång med träningen efter ca 4 månaders uppehåll, jag har varit så omotiverad. Skönt när man tar sig själv i kragen och kommer igång igen.

Kramar Bibi

2005-09-20 @ 09:24:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: