*

2005-10-24
20:45:46

Väntar!!
På att Cityakuten ska börja snart! Sen efter det är det väl bäst att jag lägger mig så jag är pigg imorgon, för då blir jag så gammal så gammal!
Undrar om det känns med en gång eller om det dröjer till fram emot kvällen??

I vilket fall som helst så kommer söstra med familj och äter middag, jag kan dessvärre inte avslöja menyn hon kanske är inne och läser!

Jisses va hungrig jag blev nu, men det är väl lite sent med mat nu, får se om jag har nån frukt liggandes...tror jag glömde handla det.

I helgen vände vi upp och ner på hela huset, tror inte nån ska står på sin gamla plats..jo kanske nån, typ diskmaskin och så!
Jag är så nöjd det blev himla bra.

Förut var Birgitta här och grattade mig en dag i förväg, en jättefin krukväxt fick jag med tillhörande kruka som var jättesnygg.
Sen en härlig duschcreme, går ju alltid åt!

Nej nu börjar det snart!!!

Kommentarer:
#1: Therese

Vad är det för en dag, vad är det för en dag, för det är ingen vanlig dag för det är Ninnis födelsedag, hurra hurra hurra!

Miljoner med pussar och kramar från mig till dig på din dag idag!

2005-10-25 @ 11:04:49
#2: eve

grattis favvis moster på din födelsedag!! massa massa kramar!

2005-10-25 @ 13:58:47

Merci for all the wonderful writings

2008-09-02 @ 10:20:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: