*

2005-08-06
11:13:43

Uttittad

Blev jag igår, vi var och handlade mat jag och en kompis. Man går där och plockar när jag plötsligt får ögonkontakt med en man, han hejade glatt på mig...snäll som jag är hälsade jag tillbaka och funderar i nästa stund om jag känner honom!

Då säger min väninna...blä vilket äckel, vadå säger jag, ja han kollade in dig uppifrån och ner och när du gick iväg kollade han in dig bakifrån också.

Va sa jag...sen hade han mer eller mindre följt efter mig och bara kollat, och när vi stod i kassakön vem kom inte och ställde sig bakom mig...snaccka om att man känner brännade blickar i ryggen.

Ja där ser man i mataffären kan allt hända, det är väl kul om nån fortfarande tittar på en...men det här var nästan obehagligt!

Nog om detta, igår hade vi en mysig kväll jag och min man, först sken faktiskt solen så vi tog ett glas vin och njöt, sen grillade vi han väl precis få färdigt köttet när det började regna.

Sonen drog till en kompis, jaha vad ska vi hitta på nu då, det regnar och är allmänt ruggit, jo vi tände en brasa, sen släpade vi fram en av sofforna där kröp vi upp, drack kaffe och Metaxa och pratade och pratade. Ja det var faktiskt det vi gjorde om nu nån trodde nåt annat!

Men vi har ingen björnfäll, får kanske införskaffa en sån, hi, hi!!

Vi har ännu inte hört nåt från den barnfödande mamman, jisses jag är så nervös. Varför kan dom inte ringa??

Jag tyckte vi kunde ringa till den blivande mormorn, men det gick inte maken med på. Ja, ja vi får väl veta i sinom tid.


Kommentar:
#1: Emilronja

I want to say - thank you for this!

2009-03-27 @ 11:35:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: