*

2005-08-28
12:15:27

Middagen avklarad!
Det var trevligt, men hemskt mycket folk...250 pers, ni kan ju tänka er hur lång tid hälsningsceremonin tog! Ni som inte har varit på en sån här middag kan jag ju berätta att man går runt och hälsar på alla, man står på en lång, lååång rad. Dam, herre och man hälsar på alla!

Jättegod mat fick vi, och trevligt sällskap vid bordet, efter kaffe och lite dans åkte vi hem då var klockan över tolv.
Tror middan tog tre timmar! Men något som var lite irriterande var att en hel del tydligen inte visste vad man ska ha på sig på en kavajmiddag. En tjej kom i manschesterkjol, tights och Hard Rock Cafe t-shirt, bedrövligt.
Kalla mig gärna gammalmodig..men lite etikett kan man väl hålla på.

Nu ska jag återgå till lite städning, jag har björkfrön i hela huset.... oerhört irriterande.

Bay, bay!

Kommentar:
#1: Eve

ja mycket dålig stil. har hämtat en frys idag & golvet gick i sönder :(

2005-08-28 @ 17:08:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: