*

2013-05-16
07:06:28

Torsdag 16:e maj
Ja här har det varit några ruggiga dagar=(
Kallt och blåsigt, inte det minsta vårigt.
 
Men idag kanske värmen kommer
Hoppas vi =)
 
Lite lätt trött sitter jag på jobbet
Jag gick upp klockan fem idag..gäsp.
Var en snäll Mamma och körde sonen till jobbet.
Idag var han egentligen ledig
men han hade Appleutbildning mellan 7-11.
 
Jag erbjöd skjuts igårkväll
han behövde inte gå upp sååå tidigt
och jag skulle ju ändå upp =)
 
Idag ska vi åka till Sko Outlet
Dom har det två gånger per år
Ja vi lär väl inte vara ensamma..det startar idag klockan nio.
Men man brukar göra bra fynd.
 
 
Ett par såna här kanske...hahaha
Usch va läskiga!!
 
 

Kommentarer:
#1: Znogge

Hoppas du hittar något snyggt. Jag är i akut behov av ett par nya skor för mina nuvarande knarrar så alla tittar när jag kommer ;-) Visst varnar hjag eleverna men ändå...

Kram

2013-05-16 @ 08:45:08
#2: Cecilia

Ja fyttifasen vilket kallt, dystert väder vi har. Vart är solen och värmen?
Ni lär inte va ensamma på outleten idag, hihi
Krya på Er och hoppas att snöran släpper!
Puss fina du

2013-05-16 @ 09:49:46
#3: Nilla

Här är det just nu ganska soligt, men vinden är kall. Nu ska jag jobba två nätter, och när jag vaknar på lördag, då vill jag ha värme, basta!
Kram

2013-05-16 @ 12:26:30
#4: annika

Håhå, ja det kan bli lite gäspigt att vara snäll mamma!
Det var väldans läskiga skor det där!

2013-05-16 @ 23:12:58
#5: Micke

Här har solen skinit ett par dagar eller mer...mössa på är beodrad..solen är ju farlig om man inte passar sig ;)

Ha en skön helg.

2013-05-17 @ 19:48:51
#6: Ragnvi

Morning! Hoppas du hittade några andra skor än dom där fulingarn, fniss!
Efter den låååånga vintern vi haft njuter jag av våren hur den än är!
Kramen!
Ragnvi

2013-05-18 @ 07:24:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: