*

2013-10-21
07:01:00

Måndag 21 Oktober
Helgen har varit intensiv, fredagen var grannarna över på bubbelfredag vi firade även Cecilia som fått fast tjänst..hurra!
Lördag morgon körde jag sonen till jobbet, sen hem och städa kontoret tillsammans med Cecilia. Ja vår förenings kontor.
Det behövdes verkligen en (två) kvinnas hand för att få ordning på det =) Nu är det sååå fint!
 
Lördagskvällen myste vi i uterummet, åt god köttgryta blev även lite TV. 
 
Igår var jag ganska hängig igen..den här förkylningen ger sig ju aldrig...suck. Hört många som har haft den i flera veckor =(
Ja så då blev det en slapp söndag, tvättstuga avklarades annars gjorde vi just ingenting.
 
I natt har jag roat mig med att hosta, som tur var sov maken gott, klockan ringde vid fem i morse..gäsp. Ja jag hade 20 minuter till.
 
Ikväll är det styrelsemöte nu är det jobbet, vi ska ses hemma hos mig..tänkte göra nåt gott att äta!!
 
 

Kommentarer:
#1: Znogge

Min bacill har varit förbaskat envis och många säger det samma :-( Men i natt sov jag hyfsat i alla fall...

Kram och lycka till på mötet!

2013-10-21 @ 08:36:51

Hoppas den dumma förkylningen ger sig snart!

Annars verkar det vara fullt upp här :-)

2013-10-21 @ 10:31:12

sv: Duvan var sån. Här målar dom sina duvor i glada färger med jämna mellanrum. Har ingen aning om varför...
:-)

2013-10-21 @ 10:31:24
#4: Anna

Tänk det är så pass mycket trevligare på ett kontor när det är rent o fint. Bra jobbat.

Aha förkyld..ja det är många som drabbats nu. På jobbet hostar flera nu. Än har jag klarat mig peppar peppar..

2013-10-21 @ 17:38:48
#5: Gunvor

Här hostas det också. Fast det gör jag ju nästan jämt. Jag har i alla fall vaccinerat mej för flunsan. I helgen har jag haft mina små älsklingar från Bromma hemma på besök. Dom var snoriga så vi får se om det kommer nåt efter dom. Hoppas inte!
Härligt med nystädat.
Krya på dej nu! KRAM!

2013-10-21 @ 22:08:32
#6: Pyret

Usch inte kul att vara sjuk så länge. Krya på dig!

Kram

2013-10-22 @ 08:36:34
#7: annika

Å va gott det lät med köttgryta! Hoppas det vänder med din förkylning - min känns ligga latent och vill sig inte! Så en del dagar vet jag inte om jag är på väg att bli frisk eller på väg att bli sjuk...

2013-10-23 @ 20:17:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: