*

2013-10-15
10:54:06

Snörvel host host...ännu =(
Jäkla seg förkylning...blää.
 
Nu är jag hemma min andra dag från jobbet
glad att jag tog det beslutet
hade aldrig orkat jobba.
 
Fick ju feber natt till söndag...örk dålig.
Låg hela söndan låg hela måndagen.
Idag har jag orkat duscha och tvätta håret
då känner man sig lite piggare.
 
Ska jobba i morrn är det tänkt, nu har jag ingen feber.
Men jag snyter mig och snyter mig
mornarna är ju värst.
 
Men det lär ju gå över =)
Har sovit som en stock i natt
somnade vid halv tolv..ungefär.
Sov till halv sex..kissade lite
somnade om till åtta..näää inte riktigt än.
Vaknade kvart i tio...OJ
 
Nu lite kaffe
   Orkade byta gardiner i lördags kväll
Köpte härligt röda tog bort dom gräddfärgade.
Fint blev det och mysigt.

Kommentarer:
#1: Znogge

Känns som min bacill. Men kanske skulle du behöva stanna hemma ytterligare en dag...

Kram och krya på dig!

2013-10-15 @ 11:25:39
#2: Lissen

Jag har också svårt för att känna efter att jag är sjuk. Men har "tur" att jag jobbar lite skift, vilar lediga dagar.

Krya nu på dej och ta hand om dej.

Kram Lissen

2013-10-15 @ 11:35:42

Hej! Jag letar förtvivlat efter snygga gardiner, vet inte riktigt vad jag vill ha men vet när jag väl ser det! Rött är varmt och mysigt, jag brukar ha orange gardiner på hösten men tänkte variera mig lite denna höst.
Krya på dig, inget kul att ligga snörvlande
Kram

2013-10-15 @ 14:26:21
#4: Ingrid

Vågar knappt viska att jag sluppit förkylningar sen i våras."

2013-10-15 @ 21:12:29
#5: Gunvor

Usch o fy! Min gubbe är också förkyld. Peppar peppar.. så är jag rätt frisk för tillfället. Fick influensasprutan igår.
Lämnade två upphostningsprov igår också.Får se vad dom visar.Hoppas dom är fina!
Va härligt med röda gardiner! Varmt o ombonat.
Nu måste du ta det lugnt o inte börja jobba för tidigt! Vila Vila!
Krya på dej nu o KRAM Kram!

2013-10-16 @ 16:27:25
#6: Kersti

Vad mysigt det blev.

2013-10-19 @ 10:38:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: