*

2013-12-07
10:19:12

Brr kallt =(
Hoppsan längesen nu!!
 
Har tröttnat på bloggen..men lusten kanske kommer tillbaka.
 
Ja vad har hänt sen sist.
Jag har jobbat jobbat och jobbat.
Har däckat i soffan på kvällarna..har inte ens öppnat datorn.
 
Det har blivit mycket extrajobb
pga av att en kollega har varit borta till&från.
Men nu har vi fått tag på en vikarie...skönt.
En ung tjej på 19 år..hon klarar det riktigt bra.
 
Igår var jag ensam hemma..maken har varit i Umeå hos barn&barnbarn.
Jag ville också vara med...men ibland funkar det inte.
Nu sitter han på en buss på väg hem.
Tåget var tydligen inställt...va förvånad jag blir =(
 
Förhoppningsvis är han hemma vid nio ikväll..saknar honom ♥
 
Tänkte mysa framför tv,n igår..jaha då jäklas projektorn
den ville bli rengjord...jaha hur gör man det då??
Letade efter instruktionsboken..tydligen ska vi ha en cd..Hmm var??
 
Nåja jag kröp upp i divanen i gästrummet...funkade ju!
Tog även ett hett bad...skönt.
 
Chattade hela kvällen med en vän...kul!
 
Idag blir det Ikea med Birgitta.
Nu lite frukost har varit uppe sen åtta.
 
Sen vill jag väldigt gärna sitta på en varm strand
njuta av sol&värme..och bara vara ♥
 

Kommentarer:
#1: Micke

Hos oss har vi några anställda som hoppar in vid behov..fick göra så själv förra året ett tag...men sedan fick jag andra uppgifter..är glad för det..inte kul att hoppa in i klasser på det viset..men nu är det Lördag...hoppas din dag blir bra..ha de bäst.

2013-12-07 @ 10:32:48

Ja, lite värme vore inte fel...tyvärr får vi ju i detta land vänta länge på den...Kram!

2013-12-07 @ 12:38:13
#3: Soffie

Igårbokade Vi resa ,ska ni med göra det? Vi återvänder för 4e gången till corralejo på fuerteventura.. Ska bli skönt att ha det att längta till???kramen å Gud vilken härlig bild...

2013-12-07 @ 22:50:56
#4: Lena

Det där med blogglusten känner jag igen.
Vad skönt att ni fått en vikarie som kan avlasta er.
Ha de

2013-12-08 @ 19:07:25
#5: Nilla

Jag bloggar ju inte så mycket jag heller. Blir inte så ofta jag tar fram datorn, man gör ju det mesta med mobilen nu. det går ju att blogga från den också, men jag som mest lägger in en massa foton vill allt sitta framför datorn. Och i dag blev det lite tid för det. Ha det gott.
Kram

2013-12-08 @ 19:53:32
#6: Znogge

Varma stränder är sällan fel ;-)

Kram

2013-12-09 @ 14:36:22
#7: Gunnar

Kallt är just vad det är idag.
Önskar dig en fin Luciadag!

2013-12-13 @ 09:16:00
#8: annika

Ja ibland lägger sig blogglusten lite men den brukar återvända!
Vikarier är inte lätt att hitta åt alla dagar, å det här är ju den månad när allt ska hända och alla barn är trötta...
Men jag ser ljuset - det närmar sig den 24:e!
Ha en skön helg!

2013-12-14 @ 09:29:11
#9: Gubben

Ibland blir det så att bloggen får stå åt sidan, fast vad gör det för den finns kvar så länge man vill. Det viktigaste måste vara att det riktiga livet, att det vi lever rullar på som det ska och inte att vi uppdaterar ofta i bloggen.
Ha en skön jul och gott nytt år!

2013-12-21 @ 07:44:14
#10: annika

Hallå,hallå - var har du tagit vägen?!?!

2014-01-12 @ 14:12:30
#11: Ingrid

Då är du som jag.... skriver gör jag emellanåt åt men tiden räcker inte till att hoppa in på bloggar.

2014-02-08 @ 18:17:48
#12: Lissen

Kanske bra att tv:n inte fungerade, då gjorde du en massa annat som var trevligt. Men jobbigt när tekniken inte fungerar

Ja det är bra att blanda gammalt och nytt och att ibland låta saker få nya platser.

Ha en fin helg. // Lissen

2014-02-13 @ 15:03:44
#13: Soffie

God jul till dej från mej🎄

2014-12-21 @ 22:28:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: