*

2013-11-01
08:33:56

Fredag 1 November
Ja då är vi inne i den allra 
tristaste månaden på året...bläää.
 
Mörkt mörkt, men gudskelov fortfarande ljummet ute =)
 
Jag är inne i en period av total trötthet
trots att jag sover bra.
 
När jag kommer hem på kvällarna
är min ambition att ställa mig på gåbandet
eller ta en lång skön kvällspromenad
men det slutar med att jag sjunker ner i soffan i stället =(
 
Näää skärpning!!!
 
Men jag har i allafall lyckats gå ner tre kilo med 5,2
Det har tagit en månad.
 
Men jag ska öka på lite kalorier på fastedagarna
märker att jag inte riktigt orkar jobbet dom här dagarna.
Och jag är såå noga övriga fem dagar också.
 
Nu ska jag ha lite kaffe
 
Ha en fin Allhelgonahelg
 
Och ikväll bubblar vi lite..hihi

Kommentarer:
#1: Znogge

Liknande erfarenheter här! Fast på måndag kör jag tre veckor igen :-)

Ha en bubbligt fin fredag då :-)

2013-11-01 @ 08:49:17
#2: Lena

Du kämpar också med lite viktnedgång. Det är kämpigt och kan ta tid. Jag har blundat för tiden utan sagt att det får ta sin tid. Jag själv tror på att det är positivt när det tar lite längre tid. Jag har fått för mig att det är lättare att hålla vikten då. Och vågen för mig blir bara stress och besvikelse. En gång sen i våras har jag vägt mig. Vi äger ingen våg.
Ha en trevlig helg och kämpa på
//Lena

2013-11-01 @ 13:46:28
#3: Micke

Har varit riktigt seg på kvällarna sista tiden..somnade nästan till efterlyst i onsdags ju och då är det illa..riktigt illa.

Hade gått ner 7 kg här...tror det fortfarande..men nu vägde jag mig på en annan våg på "universeum" här i GBG...det måste varit fel på den vågen...den visade för mycket ju...älskar min våg här...den är grym...eller så är batterierna slut ;)

Ha de bäst nu och trevlig helg på dig.

2013-11-01 @ 15:23:17
#4: Pyret

Vad bra du är!!!

2013-11-01 @ 21:51:10
#5: Fia

Jag tror att det är många som känner sig oförklarligt trötta vid den här tiden på året. Energireserven från sommaren har börjat sina och alla vet undermedvetet att den mörka vintern är på gång. Men det är ju bara drygt fyra månader till vårdagjämningen!

2013-11-02 @ 09:10:25
#6: Gunvor

Ja tänk att vi är inne i november månad redan. Jag har inte känt av nån novembertrötta än. Jag har varit förvånansvärt pigg måste jag säga. Har haft en otrolig energi. Har städat huset grundligt och är superglad att jag orkat. Du kanske känner av din 5.2 diet eller vad det heter. Jag sysslar inte med sånt, har haft problemet att försöka gå upp i vikt istället. Det är inte kul heller. Men nu har jag ökat lite grann så då är jag nöjdare.
Hoppas du piggar på dej. Du får ju vila i helgen i alla fall.
Sköt om dej nu! KRAM!

2013-11-02 @ 21:38:02

Här har november inletts alldeles strålande! Jag kan inte påstå att jag saknar mörkret direkt... Även om det givetvis blir mörkare även här.

Duktigt jobbat med vikten!
:-)

2013-11-03 @ 10:56:31
#8: Anna

Mmmmm nu väntar man nästa på att advent ska komma och lysa upp i mörkret..

Lite bubbel lättar ju alltid upp förstås..:D

Man ska lyssna på kroppen ..göra det som känns rätt..så är det bara.

2013-11-03 @ 11:55:47
#9: Ingrid

Och så var helgen över..igen... Som väl är går veckorna med fort inte bara helgen

2013-11-03 @ 19:54:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: