*

2013-05-22
09:06:10

Och då var det onsdag =)
"och det är bara regn hos mig" Och så ska det tydligen vara i några dagar. Men det gör inte så mycket i helgen ska vi lägga golv i sonens sovrum.
Han har köpt "ny" säng så nu ska vi göra fint tillsammans.
 
För övrigt har det grejats här hemma, klädkammaren är ordentligt utrensad...så skönt.
Jag är nästan klar har lite grejer till ska fixas till. Lite mer krokar behövs.
 
Var på Pedikyr igår..underbart skönt mina fötter är lena som små barnrumpor..hihi.
 
 
Hihi...eller Aj förresten =)

Kommentarer:
#1: Pyret

Skulle verkligen vilja gå och fixa mina fötter hos ett proffs, har aldrig gjort det!

2013-05-22 @ 13:13:10
#2: Gunvor

Va underbart att få fötterna fina o sköna inför sommaren. Och va härligt med en utrensning i garderoben. Det skulle behövas här också. Men jag har så svårt att skiljas från vissa plagg så dom hamnar i lådor ett tag. Maken är duktig på att rensa så ibland tar jag lite hjälp från honom.

Oj nu tittar solen fram. Men blåser gör det förstås och inte särskilt varmt är det heller nu.
Jag vill ha lite mera regn nu för rabatter o land behöver vattnas.
Jag sådde i landet före helgen och har inte lagt över fiberväven så nu har grannkatten varit där och krafsat o förstört en del. Attans också! nu måste jag väl täcka över.
Ha det gött nu! KRAM!

2013-05-23 @ 15:36:23
#3: znogge

Mina fötter skulle verkligen behöva en översyn men jag kommer aldrig till skott :-(

Kram och ha en go fredag nu!

2013-05-24 @ 06:36:28
#4: Helene

Åh va skönt med fina fötter !!
VAR är solen ??
Inte här...
Ha en fin helg.
Kram Helene.

2013-05-24 @ 09:20:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: