*

2013-05-25
08:16:02

Lördag 25:e Maj
Härligt idag skiner solen
Behövs efter allt regnande.
Och kallt har det varit när jag klev 
upp igår morse var det bara fem grader varmt =(
 
Blev lite orolig för mina blommor
hade visst varit lite frost.
Men det gick bra!!
 
Efter jobbet igår bar det av till sonen.
Jag hade lunch med till maken&sonen.
En underbar Ungers gulaschsoppa.
Jodå hemkokt...barnen gillade den också =)
 
Christoffer&Anders hade jobbat på bra med golvet.
 
Något suddigt.
 
 
Så här blev det =)
 
 
Och så här trött blir man efter en hel dags golvläggande !!
 
Medan karlarna slet med golvet
slet jag med övriga lägenheten.
Såg ut som någon släppt en bomb.
Sängar överallt och skräp=)
 
Han hade köpt ny säng
sen hans gamla sängar...jisses var skulle jag börja??
Jag började röja diskbänken.
Skurade sen badrummet..skinande rent blev det.
 
Märktes att han inte gjort nåt på ett tag =)
Men svårt att städa när det är grejer överallt.
Skräp slängdes sängar bars upp till vinden.
Två sängbord fick följa med oss hem.
Han hade nya!!
 
Jag tog en tur till Ikea också
och köpte bäddmadrass till nya sängen.
Hade inte blivit gjort ännu.
(han köpte sängen av en kompis så ny bäddmadrass behövdes)
Jag har aldrig varit så snabb där nångång..haha.
 
Slutresultatet blev såååå bra.
Nöjd son och vi var också nöjda.♥
 
Slitna och trötta åkte vi hem.
Tog ett glas vin i solen..gott.
Mat lagades vi orkade inte ens slå på tv,n
Halv elva la vi oss och somnade gott.
Så kvart över sju var vi uppe i morse!!
 
 

Kommentarer:
#1: Cecilia

Jättesnyggt blev det! Han har allt tur som har Er som föräldrar :)
Vilken duracellkanin du måste vart igår?! Hihi
Underbart med sol idag men herregud, vi har häcken fulla.
Känns redan ångestladdat.
Äsch, dä årdner säj ;)
Puss & kram vännen

2013-05-25 @ 08:45:41
#2: Znogge

Så snyggt det blev och dessutom nystädat! Inte illa alls det. Du har inte lust att komma hem till oss också ;-)

Kram

2013-05-25 @ 10:01:10

Vad fint det blev, golvet :-)

2013-05-25 @ 10:46:53
#4: Pyret

Skitsnyggt golv!

2013-05-25 @ 11:23:54
#5: annika

Snyggt blev det golvet!
Här har inte solen börjat dyka upp förrän nu på em. Så det kan bli en skön kväll kanske.

2013-05-25 @ 14:44:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: