*

2013-03-24
13:36:00

Det närmar sig!!
Ja hemgång alltså,,längtar hem nu. Inte efter kyla men vänner och min säng =) Men vi har haft det så himla bra, nervarvning till tusen. Men vi sover lite dåligt på näterna så en siesta behövs oftast. Idag är det genommulet, vi har haft många fina dagar men även en hel del mulet.
 
Vi måste gå upp väldigt tidigt på tisdag, bussen hämtar 4.45...gäsp varför får vi alltid skittider när vi ska åka hem???
Nåja vi är hemma skaplig tid =)
 
Nu ska jag sätta mig och läsa ut min femtioelvte bok..haha det roar vi oss med vi läser och läser.
 
Har inte lyckats att ladda ner några bilder..får bli när jag kommer hem. Som sagt nätverket är uselt här...ibland lyckas man ibland inte.
 
Ha det gott govänner kramen ♥
 
 

Kommentarer:
#1: Znogge

Ja, vädret verkar inte ha varit helt perfekt men jag hoppas att ni ändå har fått en hel del sol!

Kram

2013-03-24 @ 18:16:47
#2: soffie

tänk vad snabbt 3 veckor går, ha en bra flyresa hem så får vi ses när du kommer hem,kram

2013-03-24 @ 20:35:11
#3: Cissi

Välkomna hem, ni är saknade å efterlängtade. Kram

2013-03-25 @ 18:34:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: