*

2013-03-29
10:28:34

Då var det Lååååångfredag =)
Och solen skiner idag med..jippi.
 
Satt igår med skön musik i öronen
somnade till en liten stund i Vårsolen..gött.
 
På kvällen kom goa grannarna över.
 
 
 
 
En av alla promenader
 
På eftermiddagarna kunde det se ut så här=)
Var nog varmare än så i solen
Termometern klarade inte mer än 40 grader.
Det här var på vår altan.
Uppe på soltaket blåste det oftast.
 
 
Det var fint på Teneriffa
men det slår inte Fuerteventura.
 
Vad gjorde vi på semestern då..
Ja inte mycket, promenader, solade
Shoppade mycket lite.
Inga utflykter...det var verkligen dyrt.
Men vi hade det så skönt ändå=)
 
Avkoppling att åka bort
få vara tillsammans, prata, prata och läsa.
Vi har det mysigt tillsammans jag &maken

Kommentarer:
#1: Znogge

Härligt att bara få vara så där tillsammans! Jag hade gärna stannat borta lite längre men det är svårt med hundarna...

Kram och ha en fin fredag!

2013-03-29 @ 11:32:57
#2: JUNITJEJ

Så gott ni har det! NJUT!
Glad påsk!

2013-03-29 @ 11:47:09
#3: Nilla

Härliga bilder. Det verkar som ni hade en fin semester. Glad Påsk på er.
Kram

2013-03-29 @ 15:06:54

Det är PRECIIIS det man ska göra på semestern - umgås!
:-)

2013-03-29 @ 17:14:43
#5: soffie

å va härligt ni har haft det, jag gillar med Fuerteventura mer än Teneriffa:) jag åker till Göteborg på måndag är hemma torsdag igen vi kanske hinner en fika tors eller fredag? GLAD PÅSK till dej min fina vän

2013-03-29 @ 21:03:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: