*

2013-06-26
15:15:32

Mycket regnig Onsdag!!
Ja det var bara att bita i det sura äpplet
och sätta fart med städningen.
 
Nu är det klart en riktigt storstädning blev det.
Sååå skönt.
 
Anders tog övervåningen och jag den nedre.
Vi blev väl klara nästan samtidigt =)
 
Nu ska jag slappa resten av dan.
Ikväll blir det Räkfrossa med ett par grannar.
Men om jag känner mig själv rätt så kan jag inte
äta mig mätt på räkor..tröttnar fort
på att skala..sen kliar det så på händerna.
Kanske jag äter nåt annat =)
 
 
 
 
 

Kommentarer:

Hasse gillar inte att pilla räkor, jag äter lätt ett kilo själv! Han brukar nöja sig med vitlöksbaguetten..
Kram

2013-06-26 @ 15:22:46
#2: Znogge

Husse tycker också det är svårt men jag fixar det galant! Hoppas ni får en trevlig frossa ;-)

Kram

2013-06-26 @ 17:00:34
#3: Ingrid

Jag säger som Znogge, mannen tycker det är pilligt och kletigt men själv pillar jag gärna och mycket! mums!!

2013-06-26 @ 21:36:10
#4: Cecilia

Tack älskade vänner för en supermysig kväll tillsammans!
Puss

2013-06-26 @ 22:32:28

Anders pillar räkor som bara den - jag har inte riktigt samma tålamod :-)

2013-06-27 @ 18:03:35
#6: Gunvor

Åhh duu..va härligt med nystädat hus! Nästa vecka ska jag äntligen få hit fönsterputsaren och då ska det bytas gardiner och dammas lite extra. Jag har längtat så, men väntat tills jag får rena fönster. Förr storstädade jag till midsommar men nu för tiden får det bli när det blir.
Orkar inte allt själv.
Vi var ju borta i midsommar så då spelade det ingen roll hur det såg ut här.
Min lillskrutta Ellie ligger på sjukhus.. stackaren. Dom vet inte än vad det är än men det är nåt med benet som är rött och lite svullet.Och så har hon feber. Kan vara nåt som heter rosfeber. Hon får medicin intravenöst. Lilla stackaren. Jag pratade med mamman idag och dom skulle få gå ut o leka lite i parken utanför. Hon ville ut o gå lååångt och inte komma tillbaka.
Jag tycker så synd om henne. Vi som hade så kul om helgen.
Ha de! Kram!

2013-06-27 @ 18:57:17
#7: annika

Storstädning - det skulle behövas här också...Det får anstå.
Räkpillning kan inte vara kul om det svider på händerna! Annars är det bra - man kastar inte precis i sig maten. :)
Glad helg på dig!

2013-06-29 @ 09:53:42
#8: Ragnvi

Känner igen det där med kliande fingrar...men gott är det!
Kramen!
Ragnvi

2013-06-30 @ 07:22:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: