*

2013-06-30
14:42:22

Hinner inte med...
Ohh tiden går alldeles för fort=(
 
Och sommaren väntar jag fortfarande på !!
 
Visst har vi haft en hel del sol
men värmen var är du ??
 
Nu har jag varit ledig tio dagar
suck nu är dom över, men jag ska INTE klaga
jobbar en vecka sen ledig i fem veckor..tjoho.
 
Inte mycket planerat en tjejträff 13:e Juli
och så Umeå i slutet av Juli, annars inget.
 
Men nåt hittar vi säkert på.
Till veckan är det Putte i Parken
vi har köpt biljetter..ska bli kul.
 
Jobbar visserligen tre av dagarna
men vi åker dit på kvällarna.
Avslutningen är på lördagen.
Då ska vi lyssna på SCOOTER.
 
Äntligen ska jag få se dom LIVE =)
 
  Den här söta Snabelsvärmaren hälsade
på härom kvällen..har sett en förut i mitt liv
det var när vi hade huset...då trodde vi att det var en Kolibri.
 
Men den här fina insekten tillhör Fjärilssläktet
och den älskar att vara i blommor i skymningen
och slurpa nektar.
 

Kommentarer:
#1: Znogge

Här är vädret riktigt uselt :-( I dag har vi 12 grader, hård vind och från och till så regnar det också. Mina två första veckor har vädermässigt varit nästan usla. Men vad ska man göra? Hoppas det blir en förbättring för annars blir det den fjärde sommaren på rad med uselt väder.

Slutgnällt nu! Hoppas du får en fortsatt bra söndag.

Kram

2013-06-30 @ 14:51:38
#2: Åsa

Väntar också på härliga ljumma sommarkvällar
kram Åsa

2013-06-30 @ 16:50:38
#3: Micke

Oj..10 dagar utan värme? Inte kul...men snart har du ju nya veckor..hoppas verkligen värmen kommer då...har själv tre veckor kvar innan ledigheten...fast de sista två blir jag ju ensam på jobbet ser det ut som nu...blir nog att styra sina arbetstider så att de passar vädret istället ;)

Ha en skön kväll nu.

2013-06-30 @ 18:01:33
#4: Gunvor

Wow..vilken häftig sak i blommorna. Jättefin var den. Har aldrig sett en sådan.
Vi har kommit hem från stugan där vi haft strålande väder hela helgen. Men om inte solen var framme så blev det kyligare. Idag har det varit underbart skönt.
Ellie har fått komma hem nu, men ska tillbaka imorgon för en koll. Sänkan har gått ner och det verkar som den nya med. tar bra. Hon vågar inte gå på benet än för det gör ont. Men hoppas det går över. Dom vet inte än vad det är. Harpest, blodförgiftning eller det senaste, rosfeber. Dom har säkert fått provsvar imorgon.
Härligt att du snart får din semester. Du har väl beställt vackert väder tills dess!
Ha det gött! KRAM!

2013-06-30 @ 18:39:24

Vet ju att du älskar värme och jag avdunstar när det är varmare än 18, idag var vi i våtmarker som kryllade av broms, fy attans
Kram

2013-06-30 @ 18:57:36
#6: annika

Men ja, tiden går så fort...eller är det jag som blivit segare?!....Här har vi haft rätt bra väder - speciellt i helgen, inte alla dagar man kan gå på fotboll utan att frysa!
Jobbar tre dagar till - sedan är det semester! Wao!

2013-06-30 @ 19:44:05
#7: Nilla

Nej, jag hinner inte med heller. Det går för runt. Men nu är jag i alla fall ledig i 12 dagar, sen jobbar jag 3 nätter...och efter det börjar 4 veckors semester. Så nu vore det väl sjutton om jag inte ska hinna ikapp.
Kram

2013-06-30 @ 20:44:38
#8: Helene

Värmen kommer snart igen = ))
Idag har vi haft fint ( dock har jag jobbat )
Ha det gott.
Kram Helene.

2013-06-30 @ 21:12:08

Vilken mysko mojäng där i blomman :-)

2013-07-01 @ 10:06:32

Himmel vilken liten fräck sak ..ser helt exotisk ut..så intressant..Ja du tiden trillar på när man är ledig..bäst att springa ut o fånga dagen. :)

2013-07-02 @ 12:42:00
#11: Gunnar

Putte i parken låter kul. Har tyvärr inte tillfälle att se detta.

2013-07-02 @ 15:37:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: