*

2013-01-25
08:45:30

Mmm fredag gôtt
Ordningen återställd, maken hemma!
 
Igår var det tänkt att jag skulle
följa med grannarna till Ikea
Men jag fick ge återbud, hade ont i huvudet.
Vaknade med huvudvärk och sen satt den i hela dan =(
 
La mig en stund efter jobbet
somnade faktiskt sen mådde jag bättre=)
Tog en tur till apoteket.
Besökte även Myrorna, köpte hela fem böcker
Dyrt...femtio kronor.
Såg inte ens ut som dom var lästa.
 
Var till vår underbara butik Ariann,s
ville ha ett snyggt vinställ att hänga på väggen.
Attans det hade hon ju inte.
Köpte snygga vinglas istället..hihi.
 
Dammsög när jag kom hem.
Sen var jag ju bara tvungen att inviga nya glasen
Dom var utmärkta att dricka ur.
 
Nu ska det bli skönt med helg
lite paus i vardagen.
Bortbjudna på middag på lördag.
Vi ska till Cecilia&Micke...kul.
 
Vilka underbara härliga grannar vi har.
Förra helgen var vi ju också bortbjudna =)
 

Kommentarer:
#1: Znogge

Tråkigt att känna sig seg. Hoppas du är helt pigg i dag. Men IKEA står garanterat kvar ;-)

Kram

2013-01-25 @ 09:24:04
#2: Helene

Nya vin-glas står just nu på min lista = ))
Hoppas du känner dig bra idag.
Underbara FREDAG = ))
Kram Helene.

2013-01-25 @ 10:12:14
#3: Yvonne

Arianns har funnits länge, det var min mammas favoritbutik! Alltid hittade man roliga saker där...Vilken tur att vinglasen var bra, men du får nog prova olika sorter i dem också ;) Kram!

2013-01-25 @ 12:03:05

Jösses vad du kastar ut massor av pengar på böcker!
;-)

2013-01-25 @ 15:35:00
#5: Anonym

härligt att ha gubben hemma...älskar den butiken där handlade jag mycket då jag jobbade där ute hos dej :O)) kramen å ha en underbar helg

2013-01-25 @ 20:29:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: