*

2013-01-11
09:16:20

Fredag 11 jan
Skönt med helg efter en
helt normal vecka!!
 
Kollade precis min statistik
Konstigt egentligen när man kollar
antalet unika besökare
Ligger i snitt på 20-30 stycken.
Men inte många som kommenterar.
 
Fast å andra sidan skriver jag väl 
inte så mycket spännande så det är
värt att kommentera..haha.
 
Tittade på premiären av Allt faller
eller tittade och tittade..vi bytte
kanal efter ett tag, var inget bra alls.
Och Sveriges roligaste klipp..vilket skämt.
Inte mycket nya klipp där inte =(
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe till
sen bär det iväg till jobbet.
 

Kommentarer:
#1: Znogge

Verkar som om många läser utan att kommentra. Men visst är det trevligt med ett tassavtryck :-)

Ha en fin fredag!

Kram

2013-01-11 @ 09:58:00
#2: Cecilia

Samma hos mig fast jag ligger lite under dig i unika besökare.
Gillar när jag får en liten kommentar =)
Ang Glossybox, du kan recensera produkterna du fått, då samlar du påäng som du sen kan lösa in mot en gratis Glossybox. Men inget krav och det är bara att svara på frågor, inget du måste skriva om lixom.
Fatta´ru? Hihi
Ha en bra helg snygging!

2013-01-11 @ 10:03:20
#3: Gunvor

Det är nog samma sak hos många bloggare. Inte så många som säger nåt. men man gör ju lite samma själv också. Inte alltid man kommenterar fast man går in o läser o kollar vad som hänt.Men det är kul med kommentarer så man får bättra se4j själv också.
jag tittade lite på klippen men tyckte inte alls att det var kul. Trodde det bara var svenska klipp, men icke. Antikrundan däremot är trevlig underhållning för mej. Kul att se hur saker får olika värde..affektionsvärde eller pengavärdet.
Ha en fin och skön helg Ninni! Själv städar jag ut det sista av julen och så har jag sytt ett nytt kuddfodral och nytt tyg på en dyna i dag av sånt där lurvigt o mysigt tyg.Blev jättebra.
Ha det gött!KRAM!

2013-01-11 @ 13:20:36
#4: Yvonne

Jag brukar kommentera här, men inte alltid, det erkänner jag ;) Ibland hinner man liksom inte...Jag kollade också på roliga klipp och alla var ju inte ens svenska...och en unge som stoppar en sked i halsen?? Inte tyckte jag det var roligt i alla fall...Ha det gott!!

2013-01-11 @ 14:48:18

Visst är det roligt med kommentarer! Och jag känner mig lyckligt lottad när det gäller den biten :-)

2013-01-11 @ 18:46:38
#6: Micke

Jo..brukar ju kika in här men kommenterar inte alltid..som synes..haha

Allt faller kommer nog att växa till sig...den var skum men ändå bra i mina ögon på nåt vis...vi får väl se.

Ha så gott. :)

2013-01-11 @ 18:58:24
#7: Ingrid

Samma som här, det är vi gamle vanlige kommentatorer sen har vi ett koppel smygläsare, fniss.

2013-01-11 @ 19:03:05
#8: Anonym

så är det att många kollar men inte kommenterar jag har alltid mellan 100-150 besökare vilka är dte för jag har runt 20-30 kommentarer varje dag.. jag gillar att läsa din blogg:) kram

2013-01-11 @ 20:14:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: