*

2013-01-13
09:54:08

Då var det söndag
Nää helgerna går alldeles för fort.
Igår var jag hängig som bara den =(
 
Jaha nu blir jag sjuk
hade ont i huvudet, yr och jäkligt trött.
Men näää det gick över...phu!
 
Messade till sonen igår
vill du ha mat??
Ja det ville han, det blev matlåda också=)
 
Drack ett ljuvligt rödvin igår
The Black Shiraz..endast 69 kr.
Prova tror inte ni blir besvikna.
 
Hoppade över Stjärnorna igår
såg på ett avsnitt av Morse (som vi inte hade sett)
Sängen kallade tidigt
Läste ut min konstiga bok
"Du kan inte ta mig"..slutade mysko.
 
Får se på Stjärnorna idag i stället.
Idag ska Julen slängas ut
Attans jag som ingen Jul har att slänga ut.
Jaha då får vi hitta på nåt annat.
 
Vädret lockar inte för långpromenad
Hmm det skulle vara SOL idag.
 
 
Nähä...då får jag väl snällt vänta då!!

Kommentarer:
#1: Micke

Jo..här åker allt ut också idag..bara den där stjärnan kvar i fönstret..frugan når inte, så likt karl Bertils far på julafton får jag ta hand om detta hedervärda jobb ;)

Ha de gött.

2013-01-13 @ 10:56:35

Svar. Mannen min mår bättre men är kvar på SÖS, kanske får han komma hem ikväll eller imorgon. Får se om jag orkar uppdatera bloggen idag. Kram

2013-01-13 @ 11:27:58
#3: Znogge

Du har verkligen något att se fram emot :-) När åker ni?

Kram

2013-01-13 @ 11:44:34
#4: Sussi

Skönt att du slapp bli sjuk..

Min julröra står kvar i vardagsrummet så jag har massvis med jul att slänga ut. Ska bara orka göra det ;)

Tack för vintips det uppskattas. Ska kolla efter det och prova någongång..

Kramisar

2013-01-13 @ 14:31:07
#5: Sara

Alltid bra med vintips - det ska jag absolut prova.
Solen har lyst på mig idag :) Men vi har SVINKALLT - eller ja man är väl helt enkelt inte van. -17 grader.

Meeen ska du ut på tripp igen?? Jag blir så avis - får vänta tills skolan är slut (juni) - då kanske jag kan lura med gubben på en all inclusive.

kramkram

2013-01-13 @ 15:29:56
#6: Yvonne

Är det en sån där rätt lång svart flaska? Jag ska kolla och prova. Vi kör ju med vår favorit Navajas, som är ett Rioja för 76 kronor..mmm...Nä, jag har hållt mig inne idag och varit nyttig

2013-01-13 @ 17:51:14
#7: Gunnar

Tack för vintipset! Bra behöver inte vara lika med dyrt. 69 kr är ju överkomligt

2013-01-13 @ 18:43:05
#8: maria

Jag tycker oxå att helgerna går alldeles för fort...hänger inte med!
Det vinet är gott till ett bra pris :)

ha en fin vecka <3
kramar maria

2013-01-13 @ 19:12:15
#9: soffie

guuu va avcker bild... längtar till värmen å solen nu... va mysigt att få hem sonen på lite mat :) kramén å hoppas nu inte du blir sjuk..

2013-01-13 @ 19:48:02
#10: Kersti

Vi har haft sol! Ljuvligt. Satt utanför porten med temuggen och läste, solen värmde och jag ville inte gå in. Julen är utstädad så nu väntar vi bara på våren. Önskar verkligen att det vore sommar!

2013-01-13 @ 20:59:49
#11: Cecilia

Såg på tryneboken att du haft fullt upp idag =) Eller, väldigt tråkigt ;) Hehehe
Julen, ja den åkte ut onsdagen efter Jul. Bara stjärnorna fick stå kvar och de åkte förra helgen.
Svinkallt har det vart idag, längtar så till sol och värme. Skulle vara välbehvligt för denna mentalt utslitna kröpp!
Hoppas att du håller dig frisk. Ja, här är det sjukstuga, Lillemannen inte OK och Darlingen som har ont i halsen. Å jag som är mer sjuk i hövve än vanligt ;)
I morron ledig och jisses vad jag ska VA ledig=)
Puss raring

2013-01-13 @ 23:13:24
#12: Ragnvi

Ha, ha, ha...tryneboken...det hade jag inte hört tidigare tror jag...
Skönt att du inte blev sjuk...om du inte ropar hej för tidigt....här känns det som om förkylningen tar nya tag nu, grrr!
Kramen!
Ragnvi

2013-01-14 @ 08:27:51

Vår jul har kommit så långt som till hallen nu... ;-)

2013-01-14 @ 16:19:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: