*

2013-02-16
09:15:00

Sovit illa =(
Skröt med att jag inte hostade på nätterna
Jaha där fick jag....inatt var ingen rolig natt.
 
Vi la oss tidigt så lite sömn har jag väl fått.
Men nån sovmorgon blev det inte
vaknade vid sexdraget
sovit lite hostat lite...osv osv.
 
Vid åtta gav jag upp.
Maken sover fortfarande..gött för han =)
Jag har hunnit med ett par koppar kaffe
läst tidningen, duschat.
 
Är väl tänkt att vi ska åka in till stan idag.
Nåja jag piggnar väl på mig.
 
Vädret är grått&blaskigt.
Inte mig emot är trött på SNÖ
Fast lite SOL hade ju inte gjort nåt.
 
 
En bild på mitt söta "barnbarn" Tetris =)
Lånade bilden av sonen.
Guuud så söt han är goa kissen
sicken stajl =)
Snart hoppas jag att sonen
hjälper mig med bloggen
Hade ju en sån fin förut,,egendesignad
Vad hände egentligen med den????
 
Trött på dessa tråkiga färdiga mallar
 
Så där nu har jag fått till
lite andra färger iallafall =)
Nu saknar jag bara en snygg header också

Kommentarer:
#1: Micke

Tetris ser ut att ha de gött...härligt.

Våra tre här ligger och vilar just nu, fast en av de yngsta var och kikade på min tändare nyss där det sitter en sån där hårsnodd runt som jag brukar ha till mitt skägg, såg riktigt hur han funderade på hur han skulle få av den, han gillar sådana att ha och leka med..men han gick och lade sig istället..får nog gömma tändaren.

Ha en skön Lördag :)

2013-02-16 @ 09:25:47
#2: Yvonne

Nu var i alla fall mina uppgifter tillbaka ;) Tråkigt att inte få sova! Jag har trots allt sovit mig igenom nätterna nu när jag varit sjuk..fast jag hostar än...Kaffe däremot smakar inte gott än...och inte vin heller, jag är inte helt hundra än...Kram!

2013-02-16 @ 10:02:57
#3: Znogge

Ja, vad hände med den? Den var ju hur snygg som helst?

Vilken härlig katt sonen har! Ligger som våra hundar ofta gör :-)

Hoppas hostan släpper för det finns väl inget mer irriterande än att få nattsömnen förstörd.

Kram och krya på dig!

2013-02-16 @ 10:24:49
#4: ansepanse

jag vaknade tidigt också, för tidigt, mådde inte riktigt bra och är nu väldigt trött
vilken skön stil ja :) söte kissen där
kramar

2013-02-16 @ 11:41:41

Himmel vilken liten skön prick han är den där Tetris..jag kan tro att du njuter av honom..mmmm sol..jag vill ha sol o takdropp NU!!.. :)

Ja här byter sidan skepnad för varje gång jag tittar in..en egendesign är kul..hoppas du får hjälp.

2013-02-16 @ 13:50:09
#6: Ingrid

Kommer bli fint, kul med lite ny design.. Hmm kanske jag skulle... Det får bli en annan gång. Slödag , två morgonpigga barn i morse.

2013-02-16 @ 15:26:55

Tetris är verkligen jättefin! Jag älskar katter :-)

2013-02-16 @ 16:57:30
#8: Gunnar

Hoppas att du får sova bättre i natt! Söt kisse. Vi kan tyvärr/som tur är (stryk det oönskade) ha djur eftersom hustrun är allergisk. Vi hade när jag var barn dock. Jag gillar katter som är coola. Dom gör som dom vill.

2013-02-16 @ 18:39:37
#9: Helene

Ha ha vilken skön stil = ))
Jag skulle vilja fixa min blogg oxå...men jag kan inte = /
Ha en fin helg.
Kram Helene.

2013-02-16 @ 20:24:10

Underbar katt! Alla har de sin egen stil och personlighet! Stört sköna!

2013-02-20 @ 08:16:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: