*

2013-02-15
06:52:14

Såå skönt med helg!
Har kämpat mig igenom den här veckan.
Genomförkyld&hostig...bläää
 
Gudskelov hostar jag inte på nätterna
men mornarna är ingen lek..haha.
 
Slutar tidigt idag
får se vad vi hittar på
kanske vi åker en sväng till
stan och äter...om jag orkar!
Har köpt ett restauranghäfte
Massor med bra erbjudande!!
 
Igår överraskade jag min man
men skumpa och mörkröda rosor ♥
Vi myste i drygt en timme
sen var det dax för mig att lägga mig.
Klockan ringde kvart över fem!!
 
Vi får mysa i helgen istället.
 

Kommentarer:
#1: Cecilia

Så fint du har gjort Raring!
Darlingen fick två fina vinglas av mig & K som vi köpte på Arianns.
TYckte att vi behövde uppdatera oss lite. Iof så funkar "IkeaKristallen" men, vill ha ngt finare.
Nu hoppas jag bara att han köper flera så vi kan ha när vi bjuder på middag.
Ha en bra helg, själv kör jag i Kommunens tjänst ;)
Kram

2013-02-15 @ 09:28:57
#2: Cecilia

Haha såg nu att vi har samma på Bloggen.
Men, mina uppgifter sparades inte här?! Samma sak för dig eller på min?
Jädra skit, så töligt att fylla i allt varje gång =(

2013-02-15 @ 09:30:53
#3: Znogge

Jag skulle kanske köpa skumpa till vår spa-helg... Tack för tispset och ha en fin fredag!

Kram

2013-02-15 @ 11:06:18
#4: Yvonne

Var du hemma och vila dig i form ;) Jag har också ett sånt där restauranghäfte, förra året utnyttjade vi många av lapparna! Det är en hel del bra, på Tempel och Agapi bl.a.
Nu får vi se om uppgifterna jag fyller i sparas, annars får du byta tema igen ;)

2013-02-15 @ 15:40:31
#5: Anonym

Nä, inget sparat här i rutan, tööööligt!

2013-02-15 @ 15:40:57

Ha en riktigt mysig helg nurå! :-)

2013-02-15 @ 19:12:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: