*

2013-02-03
09:54:04

Och redan söndag
Har ju haft långhelg
men det går lika fort ändå!
 
Fredan fixade vi lite lister
Alltid lika roligt att shoppa det =)
 
Myste på kvällen med god Lax..mums.
Lördan tillbringade vi i Hammarö Arena
för att titta på Hammaröbuggen
samt DM..jättekul att titta på.
 
Jag blev så danssugen.
Glömde naturligtvis kameran hemma
Mobilen lyckas man inget vidare med att
få fina kort.
 
Hemma vid fyra med en öm bak
ajaj för att sitta på en plaststol i flera timmar.
 
Slöade lite, bakade pizza.
Sen var det dags för Melodifestival
Men herregud absolut sämsta skit jag sett någonsin=(
 
Den ena värre än den andra.
Hon Caisa..sjöng oerhört falskt..rys.
 
Vi orkade inte ens titta klart.
Brukar ju alltid finnas nån låt som är bra
Men inte igår...Gosa gosa gosa..va i hel..var det??
 
 

Kommentarer:
#1: soffie

håller inte med dej ang mello:) vi gillade han Yohio så himla duktig och han vinner nog alltihop tror vi,sen gilla barnen och även jag David:) men sitter man å kollar ihop med barn så blir ju allt mycket roligare :) ha en fin söndag!

2013-02-03 @ 10:09:37
#2: Cecilia

Inget jag missade alltså?!
David brukar ju annars va bra. Gillade hans låt som han var med senast i.
Kram & Puss vännen <3

2013-02-03 @ 10:44:50
#3: Gunvor

Vi hade ingen lust med matlagning så vi åkte iväg och åt en supergod middag på restaurang. Jättegott var det! Sen åkte vi till dotra o slötittade på mellon. Håller med dig. Ingen låt fastnade. Fast sen man hört dom några gånger brukar det bli bättre.
Ha en fin söndag. Här skiner solen. Få se om man orkar sej ut en sväng.
Må så gott! KRAM!

2013-02-03 @ 11:33:36

Ja helgerna går alldeles för snabbt :P

2013-02-03 @ 18:33:02
#5: Anna

Full fart ser jag med dans och annat skoj..ja Melodifesten är lite si o så..men på nåt sätt tittar man ändå..jag tycker nog det är lite skoj iaf..:)

2013-02-03 @ 18:39:29
#6: Ingrid

Då tyckte vi "samma lika" om gårdagens uttagning..

2013-02-03 @ 19:05:51
#7: soffie

hoppas du haft en fin söndag!

2013-02-03 @ 19:10:22

Caisa sjöng i och för sig väldigt surt - men det var åtminstone glädje i låten :-)

sv: Det står "Nanne" på halsbandet. Så kallas jag av de närmast sörjande ;-)

2013-02-03 @ 19:41:34
#9: Lena

Hej, igen!
Det fanns ingen låt jag fastnade för i melodifestivalens första deltävling. Man får ju hoppas på att det blir bättre eller kan det bli sämre ;)

2013-02-03 @ 19:51:05
#10: Gunnar

Vi såg bara slutet på programmet där de två vinnarnas bidrag spelades.Yuiho har en lite annan framtoning och jag gillar när artisterna och låtarna inte alla låter likadant. Men nån aspirant för slutvinsten tror jag inte han är.

2013-02-04 @ 08:26:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: