*

2013-02-18
07:52:00

Måndag 18.e februari
Men se där det tar sig
bara två veckor kvar att jobba=)
 
Helgen har varit jättebra!
Igår var sonen här fick middag
Älgstek och blåbärspaj...fast inte samtidigt..hihi.
 
Han hjälpte mig även med bloggen.
var ju egentligen inte så jäkla svårt
att sätta dit en egen header.
Jag hade försökt innan själv..men
jag fattade inte riktigt.
 
Eller snarare jag vågade inte riktigt.
Men sen å andra sidan var man ju tvungen
att få till formatet också.
Och det kunde sonen..jag hängde
över hans axel..men jag hängde inte med i svängarna
han var lite för snabb...hahahha.
 
Byta bakgrund och sånt kan jag
det vore väl fasen om jag inte ska lära
mig header också.
 
Nu ska bara texten ändras
samt namn på bloggen.
 
 
Någonstans på Teneriffa ser det ut så här
undrar om jag kan hitta dit???
Vackert!!
 
Bild lånad från nätet!
 
Och bilden på headern är min egen
fixad lite i Picasa

Kommentarer:

Jag håller inte på att pilla alls på min bloggdesign, är rädd att kvadda den... Istället låtsas jag att min header är mitt varumärke, typ. ;-)

Skönt att komma iväg!

2013-02-18 @ 16:06:43
#2: Yvonne

Jag har inte orkat byta header eller nåt på min blogg på länge, men jag kan om jag vill...har ju gjort en hemsida till jobbet till och med :)

2013-02-18 @ 17:25:49

Så fint det var här då..som att stiga in i din trädgård..ja himmel så snabba dom är kidsen med tangenterna..tjongpang bara.

Klart du hittar dit. Kolla bara upp vykorten på plats där nere..där finner man allt man letar efter.

2013-02-18 @ 19:21:53
#4: soffie

härligt hur länge blir du borta den här gången?

2013-02-18 @ 21:03:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: