*

2013-02-23
09:58:13

Härligt med helg =)
Var en lång tuff dag igår
mådde som sagt inget vidare i "maggen".
 
Men den har lugnat ner sig nu
och är betydligt snällare.
 Maken hade värmt upp uterummet
när jag kom hem efter min långa dag.
 
Vi lagade kyckling i ugn...gott.
Tittade..(eller snarare hörde mest) på Lena Ph
Åhh vad jag gillar henne.
 
Jag somnade under Skavlan
alltså före tio.
Anders väckte mig när han sett klart på en film
Jag gick upp la mig och fortsatte sova.
Ja så i natt har jag sovit i elva timmar...oops!
 
Måste ringa min läkare till veckan.
Min tarmmedicin har slutat tillverkas
Bara måste ha nåt...kan inte ha det så här längre.
Minst en gång i veckan spökar magen..bläääää.
 
Kanske borde ta några prover
jag kanske är laktosintolerant..eller gluten, vem vet??
 
Men nu mår jag bra
ikväll kommer goa vänner och gamla grannar på besök.
Även deras dotter kommer förbi en sväng och visar upp
sin lilla bebis August...så spännande =)
 
Jag ska göra en mumsig paj
och en vit choklad dessert.
 

Kommentarer:
#1: Znogge

Nej, så kan du inte ha det. Kanske läge att göra en ordentlig utredning. Husse här hemma har konstant problem med sin mage så jag vet vad det innebär...

Kram

2013-02-23 @ 11:07:26
#2: Yvonne

August...dit ska jag ikväll ;) Hoppas du får ordning på magen! Kram!

2013-02-23 @ 14:05:39

Mmmm det är trixigt med magen..den påverkar ju hela kroppen liksom. Jag hoppas du kan få hjälp med en utredning. Om man kan anpassa kosten är det ju den allra bästa medicinen.

Så gulligt med en liten August.

2013-02-23 @ 15:34:29
#4: Cecilia

Krya på sig i maggen och ha en underbar Lördagkväll=)
Kram & Puss

2013-02-23 @ 20:39:16
#5: Gunnar

Krya på dig! Låte r gott med paj och vit choklad.

2013-02-23 @ 20:59:30
#6: Anonym

men usch att du är så i magen kolla upp det där nu innan du åker. ha en riktigt skönt på er semester det ska jag ha :)

2013-02-23 @ 21:02:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: