*

2013-02-13
08:50:51

Åhh va trist =(
Att vara förkyld alltså !!
 
Näsan har skavsår efter allt snytande=)
Åkte hem tidigare från jobbet igår.
Sov hela förmiddagen.
Kan inte påstå att jag är speciellt
mycket piggare idag.
Men jag ska jobba, börjar lite senare.
 
Så är det ju i min värld
inga vikarier...suck.
Men hade jag över 38 i feber så
skulle jag stanna hemma.
 
Nu får Panodilen hjälpa mig.
Många många som är skruttiga nu
Har en kollega som också borde stanna hemma.
Hon kraxade rejält igår, knappt nån röst.
 
Och då känner man ju sig ännu taskigare
när man går hem..men men.
 
Alla som är sjuka
krya på er
och alla som är friska...KRAAAAAAM 

Kommentarer:
#1: Gunnar

Det verkar vara många som är sjuka nu. Mer än vanligt tycker jag. Hoppas att du kryar på dig och var försiktig med att jobba för mycket innan du är helt frisk. Förstår att det är lättare sagt än gjort men ändå.

2013-02-13 @ 10:06:33

Krya på dig! Inte kul när det är på det där viset...

2013-02-13 @ 14:33:53

Krya på dig.
Svar: Jag har gått ner drygt 16 kg - vad trevligt att det syns även med morgonrock på :) Kram

2013-02-13 @ 15:07:56
#4: Znogge

Lika eländigt på mitt jobb! Flera sjuka och inte tillräckligt med vikarier. I morgon höll jag på att åka på dubbla pass men jag vägrade så vikarien fick förlängt en dag. Får finnas gränser...

Krya på dig och kram!

2013-02-13 @ 15:47:50
#5: Yvonne

Nä, det är urtråkigt att vara sjuk :( Men jag börjar kvickna till nu...fast aptiten är det inget vidare med, och jag har inte druckit rödvin på två veckor ;) Det får vi snart rätta till...tror jag!

2013-02-13 @ 18:40:15

Aj aj aj ..det är verkligen trist..du får väl dricka en liten sjö o krya på dig...

2013-02-13 @ 19:18:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: