*

2013-08-09
08:02:35

Snart jobb!!
Blir nog bra..en dag sen helg..hihi.
 
Sommaren har varit helt underbar.
Massvis med SOL
 Avslutade semestern med date på Mörudden.
 
Lånade bilden av Sofie
 
 
Här är vi samlade allihop
Vi åt gott och hade underbart trevligt
tack tjejer!!
 
Lite smolk i bägaren när jag får ett SMS av en vän.
Killen Jens som varit försvunnen en tid hittas död.
Kännns overkligt alltihop.
Han bodde inte långt härifrån.
Många samlades utanför hans lägenhet och tände ljus.♥
 
 
 
 

Kommentarer:

Ja, det var trevligt! Fint ställe, Mörudden, synd vi inte kunde sitta ute ;) Overkligt detta med killen från Skoghall :(

2013-08-09 @ 09:07:29
#2: ansepanse

vad trevligt med en sådan date :) jag känner igen Soffie och hennes söta Nellie :)
Sv: jaha, du har varit inne hos mig förut :) okey, men nu kanske vi fortsätter?
kramar

2013-08-09 @ 11:03:05
#3: Znogge

Vilken trevlig avslutning det blev :-)

Ha en fin fredag också!
Kram

2013-08-09 @ 11:20:30
#4: Pyret

Tänkte på dig när jag läste om killen som försvann. Jättetragiskt :(.

2013-08-09 @ 12:04:28
#5: Soffie

Jättekul att ses kramen

2013-08-09 @ 17:21:11

Tänk, såg nyss samma kort hos Sofie, hihi, ni verkar trivas tillsammans ni tjejer! Ja det var förfärligt med Jens, nu verkar dom ha gripit den misstänkte. Undrar just vad som ligger bakom dådet... Och så har man även hittat den unga kvinnan som varit försvunnen ett bra tag, även hon avliden, förmodligen mördad. Har du tänkt på vilken stor mängd människor som försvinner? Innan Facebook hörde man inte talas om dem innan tidningarna tog upp fallen, men nu är ju efterlysningarna snabbt ute i etern.
Ha en fortsatt fin helg/Kram

2013-08-10 @ 15:37:46
#7: Micke

Jo..många som försvinner för att sedan hittas avlidna på ena eller andra sättet...känns trist på alla vis.
När det är nån som bor i närområdet så slår det an på en sträng inom en människa, det blir så nära..!

Jo..det har varit en fin sommar..men än är det ju lite kvar..hoppas jag...tillönskar dig en trevlig fortsättning på helgen.

2013-08-10 @ 18:20:08
#8: Fia

Vad fina ni är, och det syns att ni har det riktigt bra ihop. Många fina leenden.
Jag tänkte faktiskt på dig när jag läste om Jens. Tänkte att det ju måste vara i dina trakter. Så tragiskt och onödigt. :(

2013-08-11 @ 07:35:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: