*

2013-08-07
10:39:11

Redan onsdag..
Usch den här sista veckan går alldeles för fort =(
 
Idag borde jag städa
men väntar nog till hårbollen flytttar hem igen!
 
Idag på morgon/förmiddag har hon haft full fart.
 
Varit ute en sväng i koppel..luktade
och nosade och åt gräs!!
 
Sen har hon sprungit upp&ner för trappen
busat och busat..och går man på toan ja då ska madam med =)
 
Igår var jag och klippte mig
ja syns väl inte så mycket..tog bara topparna.
Och så har jag snygga ögonbryn igen!
 
I morgon kväll ska jag träffa Sofie och Ditte igen
vi ska ut och äta..undrar om man få i sig nån mat som vi pratar =)
 
 

Kommentarer:
#1: Znogge

Det är nog lika bra att vänta med städningen. En del katter har en förmåga att fälla rejält och skapa dammtussar!

Kram

2013-08-07 @ 11:12:07
#2: Loka

Hårbollarna lämnar ordentliga hårtussar efter sig. Sällskapssjuk är hon ju, vill följa med överallt. Så gjorde Suss också, toaletten var inte privat alls, när jag badade satt hon nedanför och tittade på mig som om jag inte var klok som befann mig i vatten frivilligt. Kan lova Dig att det var cirkus när det var baddags för henne! Det var som taget ur en tecknad film ..

Ha en bra dag tösen
Kram!

2013-08-07 @ 12:00:01

Ja ibland rusar veckorna på för fort. Kram

2013-08-07 @ 13:12:05
#4: soffie

ja fy vart tar tiden vägen...men imorrn stoppar vi tiden lite grann å bara tjötar :) jag kommer vid 18.15 :)

2013-08-07 @ 21:10:30
#5: Gunvor

Visst är det väl roligt också att ha katt, när det bara är för ett tag. Jag vill inte sitta fast i nåt djur nu längre. Vill kunna åka bort om man vill och slippa skaffa kattvakt. Men jag älskar ju katter så det har varit kul att ha Astrid här den här veckan som varit. Hon är ju korthårig o löser inga tussar. Hon var ute mest hela tiden..hon som är en innekatt.
Ha det så kul med gänget! KRAM!

2013-08-07 @ 22:09:31

Alla orsaker till att skjuta upp städning är bra, så vänta du tills hårbollen åkt hem :-)

2013-08-08 @ 09:28:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: